رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

همزمان با پایان مراحل تولید سری جدید «میشه که بشه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی، از لوگوی این برنامه رونمایی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تولید فصل دوم برنامه «میشه که بشه» با طراحی و تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی و کارگردانی سیدعماد کریمی‌فرد پس از گذشت چندماه از تصویربرداری، به […]

همزمان با پایان مراحل تولید سری جدید «میشه که بشه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی، از لوگوی این برنامه رونمایی شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تولید فصل دوم برنامه «میشه که بشه» با طراحی و تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی و کارگردانی سیدعماد کریمی‌فرد پس از گذشت چندماه از تصویربرداری، به پایان رسید و هم‌اکنون آخرین مراحل پس‌تولید را پشت سر می‌گذارد تا آماده نمایش شود.

همچنین لوگوی این برنامه با طراحی فرزانه احدی رونمایی شد.

فصل جدید این برنامه، همانند فصل اول که در فروردین ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه نسیم رفته بود، به موضوع تجربه‌گرایی مشاغل توسط جوانان می‌پردازد و قصد دارد به مخاطبان بگوید که هر فرد در شهر خود با تلاش و کسب تجربه می‌تواند شغلی جدید راه بیندازد.

یکی از ویژگی‌های متفاوت فصل جدید «میشه که بشه» میزبانی تهیه‌کننده از صاحبان مشاغل و کسانی است که به دنبال کسب تجربه در یک حرفه هستند.

عوامل سازنده فصل دوم «میشه که بشه» برخلاف فصل پیشین که در تهران جلوی دوربین رفته بود، برای نمایش شغل‌های مختلف به پانزده استان ایران از جمله خراسان‌ رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان، اصفهان، یزد، فارس، سمنان، کرمان، بوشهر، کهگیلویه‌ و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، زنجان و گیلان سفر کرده‌اند.

قلم‌کاری، بافتن تور دروازه، لنج‌سازی، پرورش کروکودیل، زالو، گل رز، قارچ و… از جمله فعالیت‌هایی ا‌ست که مخاطب در همراهی با کارآفرینان و تجربه‌گران، با آن آشنا می‌شود؛ کارهایی که بعضا افراد ممکن است اسم آن را نشنیده باشند.

فصل دوم «میشه که بشه» که در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای و با مشارکت بنیاد برکت و شبکه نسیم ساخته شده است، به زودی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار