رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

رادیو صبا به مناسبت روز نوجوان در برنامه «مستند ماجرا» به بررسی علت تعطیلی مجله سروش نوجوان می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «ماجرا» عنوان برنامه مستند از این شبکه رادیویی است که با شعار «هر نام آوری ماجرایی دارد» از رادیو صبا پخش می شود. این مستند […]

رادیو صبا به مناسبت روز نوجوان در برنامه «مستند ماجرا» به بررسی علت تعطیلی مجله سروش نوجوان می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «ماجرا» عنوان برنامه مستند از این شبکه رادیویی است که با شعار «هر نام آوری ماجرایی دارد» از رادیو صبا پخش می شود. این مستند در هر قسمت با ماجراجویی به دلایل شهرت افراد و ماجراهای مختلف می پردازد.
ماجرا روز یکشنبه ۸ آبان به مناسبت روز نوجوان به ماجرای کناره گیری قیصر امین پور از مجله سروش نوجوان و تعطیلی این مجله می پردازد.
انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه گفت:در این قسمت از برنامه مستند «ماجرا» به مناسبت روز نوجوان پرونده ای تهیه کردم از ماجرای شروع به کار مجله ی سروش نوجوان در سال ۶۷ به سردبیری قیصر امین پور و بعد اخراج وی در سال ۸۱ از سروش.
سروش نوجوان عنوان مجله‌ای است که از فروردین ۱۳۶۷ تا اسفند ۱۳۸۵ منتشر می‌شد. تعداد ۲۲۸ نسخه از این ماهنامه در ۱۹ سال منتشر گردیده است
از نخستین شماره تا سال ۱۳۸۲ فریدون عموزاده خلیلی، قیصر امین‌پور و بیوک ملکی سردبیران این مجله بودند.
شمس اللهی افزود:در این برنامه دلایل این خروج را بررسی کردیم و با سیدعلی کاشفی خوانساری آخرین سردبیر سروش نوجوان هم مصاحبه‌ای داشتیم که حرف های شنیدنی داشتند.
مستند ماجرا روز یکشنبه ۸ مهر ساعت ۱٢:۳۰ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی و گزارشگری آتنا سادات محمد پناه راهی آنتن می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار