رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ شاهین صمدیان زهرایی، مربی اسبق استقلال گفت: نکته‌ای که در رابطه با تیم‌های لیگ که قصد قهرمانی وجود دارد فاکتور گل‌های خورده آن‌ها است؛ برای مثال اکنون پرسپولیس که اول جدول قرار دارد ۳ گل خورده و ۱۱ گل زده دارد. صمدیان ادامه داد: تیم‌های […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ شاهین صمدیان زهرایی، مربی اسبق استقلال گفت: نکته‌ای که در رابطه با تیم‌های لیگ که قصد قهرمانی وجود دارد فاکتور گل‌های خورده آن‌ها است؛ برای مثال اکنون پرسپولیس که اول جدول قرار دارد ۳ گل خورده و ۱۱ گل زده دارد.

صمدیان ادامه داد: تیم‌های دیگر لیگ ممکن است گل‌های زده بیشتری داشته باشند اما از آن‌جایی که این تیم گل‌های کمی خورده تعداد باخت و مساوی کمتری هم دارد. به دنبال این مسئله تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تمرکز بسیاری بر تعداد گل‌ها داشته باشد.

وی افزود: پرسپولیس ساختاری از زمان برانکو دارد که سرمربی کنونی نیز بسیار خوب بر آن سوار شده و توانسته مدیریت داشته باشد. طبق بازی‌هایی که دیده شده پرسپولیس بازی‌های مدرنی انجام می‌دهد و طول بازی را کاهش داده است به طوری که دفاع پرسپولیس جلو می‌آید.

او اظهار داشت: این تیم بازیکنان را در نزدیکی هم قرار می‌دهد و با این کار تنوع در حمله دارد؛ زمانی که بازیکنان در نزدیکی یکدیگر قرار دارند می‌توانند حمله‌های خوبی داشته باشند و همچنین به محض از دست دادن توپ به حریف فشار بیاورند.

مربی اسبق استقلال گفت: پرسپولیس مدیریت خوبی بر زمین بازی خود دارد و از کناره‌ها و وسط حمله خود را پیش می‌بردند. پرسپولیس از نظر ابزار شرایط بسیار خوبی دارد و می‌تواند تعویض‌های بسیاری خوبی صورت دهد.

صمدیان ادامه داد: در بازی با مس کرمان، پرسپولیس توانست فشار بسیاری به حریف خود بیاورد و با وجود تلاش‌های بسیار مس کرمان، پرسپولیس همچنان توانست برنده میدان باشد.

وی افزود: متاسفانه فوتبال ایران به سمت نتیجه‌گرایی رفته و فاصله تیم‌ها برای قهرمانی به یکدیگر کم است؛ به دنبال این مسئله فوتبال‌های لیگ برتر نمایش زیبایی ندارند و تنها نتیجه برای تیم‌های ایرانی اهمیت دارد.

او اظهار داشت: ساکت الهامی در زمان حضور فرهاد مجیدی در استقلال به گربه سیاه استقلال تبدیل شده بود اما اکنون دیگر این نوار قطع شده و استقلال با انتقال توپ مناسب و پاس‌های عمقی توانسته در مقابل ساکت الهامی ایستادگی کند.

مربی اسبق استقلال گفت: استقلال پرس از جلو را به خوبی انجام می‌دهد و در بازی با هوادار توانست فضای خوبی را به خود اختصاص دهد. دفاع تیم هوادار نیز در نیمه اول آن بازی بسیار بی‌نظم بود که این فرصت بیشتری را در اختیار استقلال قرار داد.

صمدیان اظهار کرد: استقلال توانست در ادامه بازی از گل خود دفاع کند اما مالکیت توپ برای هوادار بود چرا که آن‌ها مدیریت بهتری بر کنترل توپ داشتند. استقلال نیاز داشت در این بازی تمرکز بهتری بر ضربات نهایی توپ‌ها داشته باشد تا بتواند گل‌های بیشتری بزند.

وی افزود: استقلال مانند پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و جایگزین‌های کاملی را در اختیار دارد که باعث می‌شود بتواند بازی‌ها را به خوبی پیروز شود. محبی نیز بازیکن خوبی است که تکنیک و سرعت مناسبی در اختیار دارد؛ چنین بازیکنانی که از نظر قدرت، سرعت و تکنیک به خوبی می‌توانند جای خود را تیم محکم کنند.

او ادامه داد: با توجه به پیشرفت تیم‌ها در لیگ تا به این لحظه می‌توان گفت قهرمان لیگ از بین تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گلگهر باشد. تیم‌های آلمینیوم و مس رفسنجان نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما از سطح پایین‌تری برخوردارند.

مربی اسبق استقلال گفت: تیم فولاد دوره خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و نمی‌تواند نتیجه دلخواه خود را داشته باشد. این تیم ۸۰ دقیقه خوب بازی می‌کند اما به دلیل اشتباهات فردی با مشکل روبرو می‌شود که منجر به باخت این تیم می‌شود.

گفتنی است؛ «سلام تهران» برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر و علی شعبانی است که هر روز صبح ساعت ۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره «سلام‌ تهران» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @Salamtehrantv5 بارگذاری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار