رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «شب نشینی» شبکه جام جم با حضور سیاوش قاسمی روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه شب نشینی امشب هشتم آبان ماه با حضور سیاوش قاسمی روی آنتن می‌رود. قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون است که امشب در برنامه حضور پیدا می‌کند تا به گفت‌وگو با […]

برنامه «شب نشینی» شبکه جام جم با حضور سیاوش قاسمی روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه شب نشینی امشب هشتم آبان ماه با حضور سیاوش قاسمی روی آنتن می‌رود. قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون است که امشب در برنامه حضور پیدا می‌کند تا به گفت‌وگو با میزبانان بنشیند و از فعالیت‌ها و خاطرات خود در سینمای ایران صحبت کند.

در ادامه، سه دانش آموز، دینا باقرنهاد، حسنا یزدانی و سورن گلدست به مناسبت روز نوجوان به شب‌نشینی‌ می‌آیند تا با میزبانان گفت‌وگو داشته باشند و از چالش‌های زندگی نوجوانان سخن بگویند.

این برنامه همچنین میزبان یک گروه موسیقی است که در بخش‌های مختلف برنامه به اجرای دو نوازی سنتور و تنبک موسیقی می‌پردازند.

مسعود روشن‌پژوه، ریحانه مرادی و شهرام نیکیار میزبانان شب نشینی امشب خواهند بود، تهیه‌کننده آن نیز عباس درویش بوده و این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم پخش می‌شود.

شب نشینی برنامه شبانگاهی شبکه جام جم است که هر شب راس ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار