رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلمبرداری فیلم نیمه بلند «اسمارتیز» به تهیه کنندگی یاسر هشترخانی پس از چند روز کار در استان تهران و گیلان به پایان رسید. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم نیمه بلند «اسمارتیز» به تهیه کنندگی یاسر هشترخانی پس از چند روز کار در استان تهران و گیلان به پایان رسید. عوامل و بازیگران […]

فیلمبرداری فیلم نیمه بلند «اسمارتیز» به تهیه کنندگی یاسر هشترخانی پس از چند روز کار در استان تهران و گیلان به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم نیمه بلند «اسمارتیز» به تهیه کنندگی یاسر هشترخانی پس از چند روز کار در استان تهران و گیلان به پایان رسید.

عوامل و بازیگران فیلم «اسمارتیز» عبارتند از سیاوش چراغی پور، حسن اسدی، سمیه مهری، دانیال احمدی، خورشید چراغی پور، یوسف فروتن، حسین میلانی، کیمیا نصیری، کیارش حقگو، مرسده ایزدوست، تهیه کننده: یاسر هشترخانی، کارگردان: مسعود ترابی، نویسنده: محسن عظیمی، جانشین تهیه: فاطمه جنیدی، دستیار اول و برنامه ریز: سجاد نوبهاری، مجری طرح: فاطیما موسوی، تدوینگر: بابک رضوانی، مدیر تولید: حامد مقدم، مدیر فیلمبرداری: حمید شکوهی، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: سجاد کاظمی، منشی صحنه: فروغ لسانی، عکاس: ساجده شریفی، مدیر تدارکات: محمود گودرزی، مشاور حقوقی پروژه: فاطمه عباسی، مشاور رسانه‌ای: فاطیما موسوی

در خلاصه داستان آمده است: «رژین که برای مسابقات کشوری کیک‌بوکسینگ انتخاب شده است به دلیل مخالفت پدرش مجبور می‌شود از خانه فرار کرده و به تهران برود. پس از برنده شدن در مسابقات به همراه دوستش و چند نفر دیگر به یک مهمانی دعوت می‌شوند. از سویی پدرش هم به دنبالش می‌آید و … .»

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار