رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ حمیدرضا فرزانه، مربی اسبق نساجی قائم شهر گفت: امروز مسابقه سوپرجام بین استقلال تهران و نساجی قائم‌شهر است؛ این دو تیم بسیار شایسته و قوی هستند که توانسته‌اند طی فصل‌های قبل قهرمانی‌هایی را کسب کنند. نساجی توانسته با ساکت الهام پیشرفت‌هایی را داشته باشد و فرهنگ […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ حمیدرضا فرزانه، مربی اسبق نساجی قائم شهر گفت: امروز مسابقه سوپرجام بین استقلال تهران و نساجی قائم‌شهر است؛ این دو تیم بسیار شایسته و قوی هستند که توانسته‌اند طی فصل‌های قبل قهرمانی‌هایی را کسب کنند. نساجی توانسته با ساکت الهام پیشرفت‌هایی را داشته باشد و فرهنگ تماشاگران مازندران را افزایش دهد.

فرزانه ادامه داد: از طرف دیگر استقلال توانست با فرهاد مجیدی بدون باخت به قهرمانی برسد و پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته باشد اما به دلیل تغییر مدیریت پیش‌بینی می‌شود چالش‌هایی برای استقلال وجود داشته باشد. با توجه به شرایط فکر می‌کنم بازی سوپرجام بسیار زیبا و جذاب باشد و هر دو تیم در چالش قرار گیرند.

وی افزود: حسین حسینی از دروازه‌بان بسیار باتجربه و آماده است که حتی در بین دروازه‌بانان ایران در جام جهانی حضور خواهد داشت او می‌تواند در جریان بازی اثر بسیاری بگذارد. علیرضا حقیقی نیز با وجود آن که سن بالایی دارد اما بسیار دروازه‌بان آماده‌ای است که در پنالتی‌ها به خوبی عمل می‌کند.

او اظهار داشت: سرمربی تیم استقلال کمی بیش از اندازه معترض و عصبانی است که تمرکز او را از تیم برداشته است. او با تمرکز بر استقلال می‌تواند کیفیت بازی تیم را افزایش دهد چرا که پتانسیل‌های بالایی در استقلال وجود دارند.

مربی اسبق نساجی قائم شهر گفت: خط دفاعی تیم استقلال چندسالی است که با یکدیگر کار می‌کنند و این تجربه در تمامی دنیا نکته‌ای مثبت به حساب می‌آید. از طرف دیگر نساجی کمی نیاز به تمرین و تجربه دارد اما خوشبختانه پتانسیل بسیار بالایی دارند که با گذر کنی زمان می‌توانند پیشرفت کنند. فوتبال اکنون تیم نساجی از پیشرفت پیاپی برخوردار است چرا که مازندرانی‌‌ها به کلی افرادی سخت‌کوش هستند.

فرزانه اظهار کرد: ما متاسفانه از لحاظ ساختاری از دنیا ۷ سال عقب هستیم اما اگر ساختار درستی داشته باشیم می‌توانیم شاهد بازی‌های جذاب‌تری در لیگ باشیم چرا که بازیکنان هر منطقه به تیم شهر خود می‌روند.

وی افزود: تیم ملی ایران با آمدن کی‌روش باری دیگر وزن گرفته‌ است؛ کی‌روش مانند فوتبال روز جهان بر روی مالکیت توپ تمرکز دارد. بروزرسانی تکنیک‌ها و روش‌های بازی فوتبال بسیار در پیروزی تیم‌ها موثر است و ما نیاز داریم آن را در تیم ملی و همچنین لیگ برتر ببینیم.

گفتنی است؛ «سلام تهران» برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر سلطانی و علی شعبانی است که هر روز صبح ساعت ۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره «سلام‌ تهران» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @Salamtehrantv5 بارگذاری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار