رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

رادیو صبا در برنامه «سیاسفید» با نگاهی طنز به بررسی عملکرد صندق بازنشستگان می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه تعاملی «سیاسفید» با محوریت شوخی با مسائل اجتماعی روز در در قالب اجرای نمایش سیابازی رادیویی تقدیم مخاطبان می‌شود. در این برنامه شخصیت «سیا» یک موضوع اجتماعی و […]

رادیو صبا در برنامه «سیاسفید» با نگاهی طنز به بررسی عملکرد صندق بازنشستگان می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه تعاملی «سیاسفید» با محوریت شوخی با مسائل اجتماعی روز در در قالب اجرای نمایش سیابازی رادیویی تقدیم مخاطبان می‌شود.

در این برنامه شخصیت «سیا» یک موضوع اجتماعی و فرهنگی روز جامعه را به عنوان سوژه برنامه مطرح می کند که در طول برنامه با توجه به بازخوردهایی که از مخاطبان حاضر در استودیو دریافت می شود برنامه ادامه می یابد.

این برنامه پنجشنبه ۱۲ آبان به سراغ یکی از موضوعات اجتماعی که از دغدغه های بازنشستگان است می رود و با طنازی به نقد عملکرد صندوق بازنشستگان و بررسی آسیب های ناشی از آن می پردازد.

صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان‌های دولتی ایران است که وظیفه خدمات‌رسانی به بازنشستگان دولت را برعهده دارد و زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره می‌گردد. اداره امور بازنشستگی و از کار افتادگی، اجرای قوانین و مقررات مربوط به بازنشستگی، اجرای مصوبات شورای سازمان بازنشستگی کشوری نمونه‌هایی از مسئولیت‌های این سازمان است.

در این برنامه تلاش می شود با نگاهی طنز برخی مطالبات بازنشستگان ازجمله ضرورت بهبود و ارتقای وضعیت بیمه، متناسب‌سازی حقوق و توجه به وضعیت معیشتی آنها بیان شود.

برنامه «سیاه سفید» روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۸ به تهیه‌کنندگی و نویسندگی انسیه شمس‌اللهی و بازیگری علیرضا یزدانی،مهبد قناعت پیشه و علی رجبعلی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار