رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «کار خونه» که این هفته نیز از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۴:۰۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود، روایت کارآفرینی سه بانوی موفق از سه استان کشور است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این برنامه چهارشنبه ۱۱ آبان با حضور محمدصادق  حسن‌زاده ( حامی کارآفرین، تولید کننده قطعات […]

برنامه «کار خونه» که این هفته نیز از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۴:۰۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود، روایت کارآفرینی سه بانوی موفق از سه استان کشور است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این برنامه چهارشنبه ۱۱ آبان با حضور محمدصادق  حسن‌زاده ( حامی کارآفرین، تولید کننده قطعات خودرو) و کارشناسی فاطمه کریم‌وند (کارشناس کسب و کار) و علی‌رضا حسین‌نژاد (مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل) به روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب  لیلا نوری ، کارآفرین در حیطه تولید لوازم خودرو  که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها  و فضاهای موجود در  اردبیل ، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود  و ۱۲ نفر دیگر شود، پرداخته می‌شود.

همچنین پنجشنبه و جمعه این برنامه با حضور  مدیرکل کمیته امداد استان سمنان (علی بحیرایی) به سراغ داستان مهدیه آهوی سیمین، تولیدکننده لباس بیمارستانی در شهرستان گرمسار استان سمنان می‌رود که علاوه بر اشتغال‌زایی برای خود و خانواده‌اش، برای ۹ نفر دیگر هم ایجاد شغل کرده است.

روایت فریده خورشیدوند، تولیدکننده روکش لوازم آشپزخانه از شهر بروجردِ استان لرستان نیز یکی دیگر از قسمت‌های “کار خونه” را شامل می‌شود که با حضور کارشناسان و مدیرکل کمیته امداد استان لرستان (جلال شیخ‌پور) روانه آنتن می‌شود. این بانوی کارآفرین با استفاده از تبلیغات در فضای مجازی،  بازاریابی درست، احترام به سلیقه مشتری، فروش و سفارش‌های خوبی در استان‌های مختلف کشور دارند.

گفتنی است دوربین «کار خونه» در فصل دوم با حضور در هر شهر به تهیه یک مستند از کارآفرین مورد نظر می‌پردازد و روزهای قبل از کسب و کار، چگونگی کارآفرین شدن هر سوژه و چشم‌انداز و رویکرد به آینده را در این مستند کوتاه روایت می‌کند.
در بخش دوم این برنامه، با حضور در استودیو از حامی این کارآفرین میزبانی می‌شود و با حضور مدیرکل کمیته امداد هر استان و فاطمه کریم‌وند کارشناس کسب و کار بحث و گفت‌وگو می‌شود.

«کار خونه» با محوریت اشتغال‌زایی و کارآفرینی خانوادگی کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و اجرای مسعود فروتن که از چهارشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار