رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

برنامه «جهان در جام» به معرفی تیم ملی فوتبال هلند، ملقب به «لاله‌های نارنجی» می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ تیم ملی فوتبال هلند، ملقب به «لاله‌های نارنجی» نماینده فوتبال این کشور در مسابقات بین‌المللی است که توسط اتحادیه فوتبال سلطنتی هلند اداره می‌شود و از شانس‌های اصلی قهرمانی […]

برنامه «جهان در جام» به معرفی تیم ملی فوتبال هلند، ملقب به «لاله‌های نارنجی» می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ تیم ملی فوتبال هلند، ملقب به «لاله‌های نارنجی» نماینده فوتبال این کشور در مسابقات بین‌المللی است که توسط اتحادیه فوتبال سلطنتی هلند اداره می‌شود و از شانس‌های اصلی قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌رود.

در روزهایی که در آستانه جام جهانی هستیم شنوندگان رادیو صبا می توانند با ویژه برنامه «جهان در جام» با کشور های راه یافته به جام جهانی بیشتر آشنا شوند ،این برنامه در بخش‌های متنوع «کارشناسی، تاریخ ورزش، تیم ملی فوتبال و گروهشان در جام جهانی» به معرفی کشورها و تیم ملی فوتبال آنها می پردازد.

«جهان در جام» روز دوشنبه ۱۶ آبان به معرفی کشور هلند و تیم ملی فوتبال آن می پردازد.تیم ملی فوتبال هلند از شانس‌های اصلی قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. این تیم در کنار قطر، اکوادور و سنگال، در گروه A قرار دارد. نارنجی‌ها با داشتن بیشترین گل در مرحله مقدماتی، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از شانس‌های قهرمانی هستند.

«جهان در جام» با محور موضوعی معرفی کشور های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ با اجرای محسن شاهمرادی تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار