رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

 فیلم مستند «قلمرو سلطان» ساخته روح‌الله مولوی با نگاهی به زندگی بهرام پوستین‌دوز فعال محیط زیست و حامی پرندگان ساخته شده و دوشنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۸ از شبکه مستند پخش می شود. قلمرو سلطان از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی درباره‌ی بهرام پوستین‌دوز است که بعنوان شکارچی در فرودگاه مهرآباد کار می‌کند و پرنده‌ها و […]

 فیلم مستند «قلمرو سلطان» ساخته روح‌الله مولوی با نگاهی به زندگی بهرام پوستین‌دوز فعال محیط زیست و حامی پرندگان ساخته شده و دوشنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۸ از شبکه مستند پخش می شود.

قلمرو سلطان از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی درباره‌ی بهرام پوستین‌دوز است که بعنوان شکارچی در فرودگاه مهرآباد کار می‌کند و پرنده‌ها و حیواناتی که ممکن است برای هواپیماها خطرآفرین باشند را فراری داده و یا شکار می‌کند؛ او در شمال نیز بعنوان محیط‌بان فعالیت دارد.

این فیلم در جشنواره های داخلی و خارجی حضور داشته و در بخش محیط زیست چهارمین دوره جشنواره فیلم مستند ویوا نیز روی پرده رفته است.

پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم مستند روح‌الله مولوی است و از دیگر عوامل آن می توان به  فیلمبرداران: داود رجبی و مصطفی خلیلی‌راد؛ صدابرداران: حبیب محمدی و محمدحسن زارعان؛ صداگذار: محمود رحمتی‌فرد؛ تدوینگران: روح‌الله مولوی و محمود رحمتی‌فرد؛ مدیر تولید: محمود رئیسی؛ دستیار کارگردان و عکاس: زهرا سلیمی اشاره کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار