رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه خانوادگی رادیو ایران، روز دوشنبه ۱۶ آبان با حضور مشاور خانواده از راه های درست ابراز ناراحتی در خانواده می گوید. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، همیشه هم فکری، صحبت و صلح راحت تر از مشاجره است. همین باعث می شود که بتوانید بسیاری از مشکلات خود را برطرف […]

برنامه خانوادگی رادیو ایران، روز دوشنبه ۱۶ آبان با حضور مشاور خانواده از راه های درست ابراز ناراحتی در خانواده می گوید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، همیشه هم فکری، صحبت و صلح راحت تر از مشاجره است. همین باعث می شود که بتوانید بسیاری از مشکلات خود را برطرف کنید؛ اما گاهی اوقات صحبت کردن در مورد ناراحتی، کار سختی است و نمی توانید آن را به انجام برسانید، و این نیاز به یک مهارت دارد.
از همین رو برنامه «خانه و خانواده» روز دوشنبه، ۱۶ آبان با حضور دکتر فاطمه یزدانی، روانشناس درباره شیوه مناسب ابراز ناراحتی در خانواده گفت و گو می کند.
متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» بیان کرد: با حضور کارشناس و مشاوربرنامه راه های گفتگو از گلایه ها و ناراحتی ها در خانواده و لحن مناسب برای بیان این احساسات بررسی می شود
گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار