رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۱۶ آبان با حضور کارشناسان و صاحب نظران به چگونگی معرفی فرهنگ ایرانی به غیر ایرانی ها می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، فرهنگ ایران شامل تمام آداب و رسوم، مذهب غالب، هنر، ادبیات، شعر، مجموعه شاعران و ادبیان و نویسندگان و … است. در […]

برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۱۶ آبان با حضور کارشناسان و صاحب نظران به چگونگی معرفی فرهنگ ایرانی به غیر ایرانی ها می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، فرهنگ ایران شامل تمام آداب و رسوم، مذهب غالب، هنر، ادبیات، شعر، مجموعه شاعران و ادبیان و نویسندگان و … است.
در واقع فرهنگ هر کشوری مجموعه‌ ای از مواردی است که آن کشور را تشکیل داده است. فرهنگ بسیاری از کشورها به واسطه نو ظهور بودن کشور، فرهنگ ضعیفی است. اما ایران از هزاران سال پیش جزو نسل ‌های قدیمی و پرافتخار بوده است و کشوری با فرهنگ غنی محسوب می‌شود.
از همین رو همواره باید برای معرفی فرهنگ ایرانی به غیر ایرانی ها تلاش کرد و در این راستا برنامه «ایران امروز» دوشنبه از گروه فرهنگ و اندیشه با حضور دکتر حسین دیو سالار مشاور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رایزن فرهنگی سابق ایران در ژاپن و فیلیپین، دکتر قهرمان سلیمانی رایزن سابق فرهنگی در روسیه و رئیس مرکز تحقیقات زبان فارسی در هند، محمد رضا مرشد زاده دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در مالزی، مجارستان، دانمارک و رومانی و سمیرا یافتیان فعال فرهنگی به این موضوع مهم و راه های آن می پردازد.
گفتنی است، «ایران امروز» دوشنبه ها به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای شهاب شهرزاد و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

گفتنی است، «ایران امروز» دوشنبه ها به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای شهاب شهرزاد و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار