رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

ویسنده فیلمنامه سریال «ستایش» بیان کرد که امکان ساخت فصل چهارم این مجموعه وجود ندارد چراکه پرونده این سریال کاملاً بسته شده است. روز گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که قرار است سریال «ستایش ۴» ساخته شود؛ خبری که به نقل از یکی از بازیگران این سریال مطرح شده بود و به همین […]

ویسنده فیلمنامه سریال «ستایش» بیان کرد که امکان ساخت فصل چهارم این مجموعه وجود ندارد چراکه پرونده این سریال کاملاً بسته شده است.

روز گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که قرار است سریال «ستایش ۴» ساخته شود؛ خبری که به نقل از یکی از بازیگران این سریال مطرح شده بود و به همین دلیل احتمال صحت آن به‌رغم اطلاع‌رسانی‌های قبلی درباره پایان این پروژه، دور از ذهن نبود.

با این وجود عوامل اصلی سازنده این سریال اگرچه تمایلی به اعلام رسمی موضع ندارند، با قطعیت ساخت ادامه آن را منتفی می‌دانند.

سعید مطلبی نویسنده سه فصل از «ستایش» که طبیعتاً در صورت قرار بر ادامه پروژه باید طراحی داستان و سرنوشت کاراکترها را برعهده بگیرد، درباره احتمال ساخت فصل چهارم این مجموعه بیان کرد: این خبر صحت ندارد، پرونده سریال «ستایش» کاملاً بسته شده است و دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

مطلبی درباره بازپخش این سریال در تلویزیون و اینکه همچنان علاقه‌مندانی دارد هم گفت: بالاخره پادشاه یک چشمی است در شهر کورها! واقعیت این است که خود من تمایلی برای نگارش فصل بعدی این سریال ندارم.

این فیلم‌نامه‌نویس در پایان درباره دیگر فعالیت‌های خود هم از نگارش ۱۲ قسمت از یک مجموعه سخن گفت و تأکید کرد که آن را هم فعلاً کنار گذاشته است.

همچنین سعید سلطانی کارگردان سری مجموعه‌های «ستایش» در پاسخ به پیگیری خبرنگار مهر درباره احتمال کلید خوردن فصل چهارم این مجموعه تنها به یک جمله بسنده کرد که «من در جریان نیستم» و این پروژه را وابسته به فیلمنامه‌ای دانست که به تعبیر خودش از اساس وجود ندارد!

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار