رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه 18 آبان 1401 - 13:04
  • کد خبر : 109988
  • تئاتر
  • چاپ خبر : ۱۲ نمایش برای جشنواره استانی تئاتر قم برگزیده شد

دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: ۱۲ نمایش شامل هشت نمایش صحنه ای و چهار نمایش خیابانی برای اجرا در این جشنواره توسط هیات کارشناسی برگزیده شد. اصغر نوبخت روز چهارشنبه اظهار داشت: برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی قم پنجم مرداد امسال اطلاع رسانی شد و دریافت متن ها تا ۱۵ شهریور […]

دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: ۱۲ نمایش شامل هشت نمایش صحنه ای و چهار نمایش خیابانی برای اجرا در این جشنواره توسط هیات کارشناسی برگزیده شد.

اصغر نوبخت روز چهارشنبه اظهار داشت: برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی قم پنجم مرداد امسال اطلاع رسانی شد و دریافت متن ها تا ۱۵ شهریور ادامه یافت.

وی ادامه داد: تا ۱۵ شهریور ماه متن های نمایشنامه ۴۳ اثر صحنه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: از ۴۳ متن ارسالی، ۲۶ متن مورد قبول هیات بازخوان قرار گرفت و در ادامه نیز ۱۸ گروه برای اجرا اعلام آمادگی کردند و پس از بازبینی آن ها توسط هیات کارشناسی، هشت کار وارد جشنواره بیست و سوم تئاتر قم شدند.

نوبخت ابراز داشت: اجرای عمومی این هشت اثر روی صحنه از یک هفته گذشته آغاز شد و تا زمان برگزاری جشنواره هر کدام از گروه ها یک هفته اجرا خواهند داشت.

وی زمان برگزاری جشنواره را هفتم لغایت یازدهم آذرماه امسال عنوان کرد و افزود: هشت گروه اجرای صحنه ای طی این زمان مقابل هیات داوران نمایش خود را اجرا می کنند تا گروه های برتر که شامل ۲ گروه است به مرحله کشوری مسابقات تئاتر اعزام شوند.

وی گفت: در بخش خیابانی ۱۱ کار به دبیرخانه جشنواره رسید و از این تعداد چهار کار برای اجرا در برنامه های جنبی جشنواره انتخاب شد.

دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: اجراهای بخش خیابانی صرفا استانی است و معرفی برترین ها به مرحله کشوری را ندارد.

منبع» ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار