رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • پنجشنبه 19 آبان 1401 - 21:48
  • کد خبر : 110057
  • تئاتر
  • چاپ خبر : گلاب آدینه «پرده‌خانه» را به روی صحنه برد

نمایش «پرده‌خانه» به کارگردانی گلاب آدینه از یکشنبه ۱۵ آبان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و نمایش «دوستان کمدیی» به هفته پایانی اجرای خود رسید. اجرای عمومی نمایش«پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه در تئاتر شهرزاد آغاز شده است و این نمایش در پیش فروش هفته نخست میزبان ۲ هزار مخاطب شده است. […]

نمایش «پرده‌خانه» به کارگردانی گلاب آدینه از یکشنبه ۱۵ آبان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و نمایش «دوستان کمدیی» به هفته پایانی اجرای خود رسید.

اجرای عمومی نمایش«پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه در تئاتر شهرزاد آغاز شده است و این نمایش در پیش فروش هفته نخست میزبان ۲ هزار مخاطب شده است.

«پرده خانه» نوشته بهرام بیضایی در روزهای نخست اجرا توانسته نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخوردهای بسیار مثبتی از اجرا توسط تماشاگران در فضای مجازی منتشر شده است.

این نمایش در هفته نخست اجرا با استقبال تماشاگران مواجه شد و بیش از ۲ هزار نفر در روزهای نخست تماشاگر این نمایش شدند.

«پرده خانه» که مدت زمان آن ۱۵۰ دقیقه است با آنتراکتی ۱۵ دقیقه ای همراه است و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت۲۱ و در روزهای پایانی هفته ساعت ۱۶ در سالن شماره ۲ میزبان مخاطبان می‌شود.

این نمایش ماحاصل ۸ ماه تمرین مداوم گروهی ۱۰۰ نفره است و اثری است که با پرداختن به مساله آزادی، تلاش زنان سرکوب شده و ستمدیده برای دستیابی به آن را به تصویر کشیده است. نورا هاشمی، علیرضا ناصحی، مانیا علیجانی، سامان کرمی و سعید چنگیزیان به همراه بیش از ۵۰ نفر از بازیگران تئاتر، گلاب آدینه را در نمایش «پرده خانه» همراهی می‌کنند.

گلاب آدینه پیش‌تر نمایش‌نامه‌های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» از نوشته‌های بهرام بیضایی را به صحنه برده و این نمایش، سومین کارگردانی او از آثار بیضایی به شمار می‌آید.

پیش فروش روزهای جدید این نمایش امروز ۵ شنبه ازساعت ۱۴ درسایت تیوال آغاز می‌شود و علاقمندان علاوه بر خرید بلیت‌های این نمایش در سایت می توانند به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.

«دوستان کُمُدی» به هفته پایانی اجرا رسید

نمایش «دوستان کُمُدی» هفته پایانی اجراهای خود در پردیس تئاتر شهرزاد را پشت سر می‌گذارد، این اثر از اواسط مهر روی صحنه رفته و تاکنون با استقبال قابل قبولی روبرو شده است.

این نمایش، با بازی بهنام تشکر، سیما تیرانداز، سینا رازانی و معصومه رحمانی تقابل خانواده خرده بورژوا با جامعه ورشکسته و در تنگنای مالی است.

«دوستان کُمُدی» داستان ژاک و اودیل، زوج نسبتا مرفهی است که از زندگی تنگاتنگ زناشویی خسته شده و می خواهند رابطه ی خود را با خرید دوست از یک فروشگاه درمان کنند.

بلیت‌های آخرین هفته اجراهای این نمایش در سایت تیوال و گیشه پردیس شهرزاد دراختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار