رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

شبکه ورزش با ۱۰ برنامه تولیدی با مدت زمان ۲۸ هزار دقیقه به استقبال جام جهانی فوتبال قطر می‌رود. شبکه ورزش بسیار زودتر از دیگران به استقبال جام جهانی رفته و از چند روز قبل ویژه‌برنامه جام جهانی را روی آنتن برده است. مستندهای جام جهانی به روایت فیفا و تا جام جهانی، جام ۲۲ (ویژه […]

شبکه ورزش با ۱۰ برنامه تولیدی با مدت زمان ۲۸ هزار دقیقه به استقبال جام جهانی فوتبال قطر می‌رود.

شبکه ورزش بسیار زودتر از دیگران به استقبال جام جهانی رفته و از چند روز قبل ویژه‌برنامه جام جهانی را روی آنتن برده است. مستندهای جام جهانی به روایت فیفا و تا جام جهانی، جام ۲۲ (ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۲۲)، قطرنامه، جام و جزیره و مسابقه آنلاین جام جهانی از جمله این ویژه برنامه‌هاست.

جام ۲۲؛ پخش روزانه با ۴ استودیو

جام ۲۲ مهم‌ترین برنامه شبکه ورزش است که در ایام جام جهانی در ۴۵ قسمت ۱۸۰ دقیقه ای با اجرای رسول مجیدی پخش می‌شود. داشتن چهار استودیوی مجزا و دکور ۳۶۰ درجه از جمله ویژگی‌های این برنامه است. این استودیوها شامل استودیو تهران، استودیو خبر جام جهانی، استودیو قطر و استودیو مسابقه می‌شود.

از جمعه، ۲۲ مهرماه، در روزهای دوشنبه و جمعه ویژه‌برنامه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روی آنتن شبکه ورزش رفته است. در طول مسابقات جام جهانی این ویژه‌برنامه به صورت روزانه پخش خواهد شد تا ضمن پخش تعدادی از بازی‌ها، به صورت زنده به تحلیل و بررسی و پوشش اخبار این جام بپردازد.

«جام و جزیره» با اجرای جواد خیابانی 

جام و جزیره در قالب ۶۰ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای با اجرایجواد خیابانی تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. هدف این برنامه حضور در استان های کشور و استفاده از ظرفیت اقوام مختلف برای ایجاد همدلی جهت حمایت از تیم ملی است. بخشی از برنامه از استودیوی اختصاصی جزیره قشم روانه آنتن می‌شود.

شماره های جادویی و تیم های شگفت انگیز

میان برنامه‌های جام جهانی با موضوعاتی چون برترین گلزنان جام جهانی، شماره های جادویی، تیم های شگفت انگیز، معرفی ورزشگاه های جام جهانی و بازیکنان کلاسیک روی آنتن می‌رود. پخش این برنامه ۱۰ دقیقه‌ای که ۵۰ قسمت دارد، از اول آبان ماه آغاز شده است.

 مستندی برای بعد از جام جهانی

مجموعه مستند جام جهانی در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای پس از اتمام مسابقات جام جهانی از شبکه ورزش پخش می‌شود. در این مجموعه روایتی متفاوت از آنچه که در حاشیه مسابقات جام جهانی فوتبال می گذرد، نظیر مسایل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را شاهد خواهیم بود. مستند ۱۸ قسمتی جام جهانی به روایت فیفا نیز روایت ویژگی‌ها و شگفتی‌های ادوار جام جهانی از دریچه نگاه فیفا است.

تا پای جان برای ایران

مجموعه تیزرهای (نماهنگ) دو دقیقه ای تا پای جان برای ایران در ۱۰ قسمت روانه آنتن شبکه ورزش می‌شود. استفاده از داستان های کوتاه جهت برجسته سازی همدلی ملت ایران برای حمایت از تیم ملی فوتبال از جمله ویژگی‌های این نماهنگ‌هاست.

«قطرنامه» طنز عبدالله روا 

وِیژه برنامه «قطرنامه» با آغاز جام جهانی هر روز با اجرای عبدالله روا از شبکه ورزش پخش می‌شود. مهدی توتونچی نیز در این ایام مسابقه آنلاین جام جهانی را برگزار می‌کند. قطرنامه روایتی متفاوت از متن و حاشیه جام جهانی قطر با درون مایه طنز است. این برنامه با اجرای عبدالله روا از کشور قطر محل برگزاری مسابقات جام جهانی پخش می‌شود. قالب قطرنامه مستند داستانی است و همزمان با جام جهانی در ۳۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای از شبکه ورزش پخش می‌شود.

مسابقه آنلاین جام جهانی نیز با اجرای مهدی توتونچی از آغاز جام جهانی روانه آنتن شبکه ورزش می‌شود. یکی از بخش‌های این مسابقه پیش‌بینی نتایج بازی‌های جام جهانی است و بینندگان تلویزیون می‌توانند به صورت برخط (آنلاین) از طریق سامانه تلوبیون در مسابقه شرکت کنند.

پخش ۴ خبر «دست اول» جام جهانی 

شبکه ورزش در ایام جام جهانی با روزانه ۴ بخش خبری مهمان بینندگان می‌شود. جدیدترین اخبار و اطلاعات خبری در این بخش‌های خبری تقدیم علاقه‌مندان می‌شود و هدف آن بی‌نیاز ساختن مخاطب از دنبال کردن اخبار فضای مجازی است.

عماد اعرابی، سعید شهبازی و محمدرضا یکتامرام گویندگان این بخش‌های خبری هستند. زمان هر بخش خبری ۱۵ دقیقه است و در ایام جام جهانی به مدت ۳۰ پخش می‌شود.

به گزارش ایرنا، بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال، از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ در قطر برگزار می‌شود. این مسابقات هر چهار سال یک بار توسط تیم‌های ملی اتحادیه‌های عضو فیفا برگزار می‌شود و جام جهانی ۲۰۲۲ محل ششمین حضور ایران در این رویداد است. تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره از مسابقات با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار