رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ۶ اثر از تولیدات کانون پرورش فکری از سوی معاونت تولید کانون در قالب انیمیش و تئاتر بر روی سایت کانون به‌صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سه انیمیشن و سه فیلم‌تئاتر که اقتباسی از کتاب‌های منتشر شده از […]

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ۶ اثر از تولیدات کانون پرورش فکری از سوی معاونت تولید کانون در قالب انیمیش و تئاتر بر روی سایت کانون به‌صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سه انیمیشن و سه فیلم‌تئاتر که اقتباسی از کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است در این ایام به نمایش گذاشـته می‌شود.

انیمیشن‌هایی که در این طرح نمایش داده می‌شود عبارت است از: «کشاورز و خروس» به کارگردانی پروین تجوید بر اساس کتابی با همین عنوان نوشته منوچهرکریم‌زاده، «آواز شب» به کارگردانی معین صمدی و اقتباس از کتابی با عنوان «زیباترین آواز» به نویسندگی شکوفه تقی و «ماه بود و روباه» به کارگردانی بابک نظری و اقتباس از کتابی با همین نام نوشته آناهیتا تیموریان.

در بخش کتاب تئاتر نیز سه اثر با اقتباس و عنوان سه کتاب شامل «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی آرش شریف‌زاده و اقتباس از کتابی با همین نام به نویسندگی کلر ژوبرت، «پیرمرد و ببر» به کارگردانی حسن دادشکر و کتابی با همین نام به نویسندگی علی خاکبازان، «خداحافظ راکون پیر» به کارگردانی فهیمه میرزاحسینی و اقتباس از کتابی با همین عنوان نوشته کلر ژوبرت اکران خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار