رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • دوشنبه 23 آبان 1401 - 13:30
  • کد خبر : 110237
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای نمایش «نیمکت» در تماشاخانه ملک

«نیمکت» به نویسندگی و کارگردانی نیما صمدی از ۲۲ آبان تا ۱۰ آذر در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد رفت. این نمایش، سیر و روند زندگی کارگردانی است که عاشق بازیگری بوده و در روند زندگی و تحت تاثیر والدین و اطرافیان، به سمت و سوی دیگری رفته است. نمایش «نیمکت» به نویسندگی و کارگردانی […]

«نیمکت» به نویسندگی و کارگردانی نیما صمدی از ۲۲ آبان تا ۱۰ آذر در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد رفت. این نمایش، سیر و روند زندگی کارگردانی است که عاشق بازیگری بوده و در روند زندگی و تحت تاثیر والدین و اطرافیان، به سمت و سوی دیگری رفته است.

نمایش «نیمکت» به نویسندگی و کارگردانی نیما صمدی از امروز (یکشنبه ۲۲ آبان) در تماشاخانه ملک، ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

«نیمکت» سیر و روند زندگی کارگردانی به نام آرتور گری است که عاشق بازیگری بوده و در روند زندگی و تحت تاثیر والدین و اطرافیان به سمت و سوی دیگری می‌رود

رسول ‌بابایی، روشان رستم‌پور، سعید ‌محبی، فردین ‌راکی، ویدا آرایی، مهتاب رسولی، ابولفضل گرمابی، بنیامین صباغی، سعید سلطانیان، امید ‌حسینی، آنا دایی، علی ‌حاجیلو، فاطیما ناصرخیل، احمدرضا ‌هیبتی، حمیدرضایدالهی، سهراب ‌گلدره، پونه نصیری، مریم هاشمی فرد و نگار حاتمیان بازیگران این اثر هستند.

مهدی سهرابی (تهیه‌کننده)، سیداحمد ساکت (مدیر هنری)، یگانه ‌شمس‌آبادی، علیرضا ‌عرب (دستیاران کارگردان)، آموزشگاه سینمایی ذهن زیبا (مجری طرح)، علی بیات (منشی صحنه)، آنا دایی (طراح لباس)، میلاد ‌رفاقتی (طراح پوستر)، احمدرضا ‌شریفی (عکاس)، رضا امانی (مدیر صحنه)، سعید ‌باقری، محمدایمان راعی (دستیاران صحنه)، پژمان ‌برزگر (موسیقی) با همکاری گروه ‌هنری ‌سوفلور عوامل این اثر نمایشی هستند.

مخاطبان می‌توانند بلیت این نمایش را با مبلغ ۸۰ هزار تومان از سایت تیوال تهیه کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار