رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 23 آبان 1401 - 13:33
  • کد خبر : 110241
  • تئاتر
  • چاپ خبر : افسانه «تتل خان» بر اساس گنجینه کهن ادبیات ملی

نمایش «تتل خان» نوشته کیوان ظهرابی و فریبا فاتحی نیکو و کارگردانی کیوان ظهرابی از ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۹ در سالن گلبانگ فرهنگسرای اشراق به صحنه می‌رود. نمایش «تتل خان» که بر اساس افسانه ای کهن از گنجینه ادبیات ملی نگاشته شده حکایت پسر بچه ای یتیم، گوژپشت، زشت و بداقبال به نام تتل […]

نمایش «تتل خان» نوشته کیوان ظهرابی و فریبا فاتحی نیکو و کارگردانی کیوان ظهرابی از ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۹ در سالن گلبانگ فرهنگسرای اشراق به صحنه می‌رود.

نمایش «تتل خان» که بر اساس افسانه ای کهن از گنجینه ادبیات ملی نگاشته شده حکایت پسر بچه ای یتیم، گوژپشت، زشت و بداقبال به نام تتل خان است که مردم آبادی او را موجودی نحس و شوم انگاشته و طردش کرده اند. در سحرگاهی سبز فرشتگانی، بشارت رسیدن به بهار را که کنایه از وجود لایزال الهی در این قصه است به تتل خان می دهند. پسرک سرمست از این گفت و شنود با کاروانی که به سمت خانه بهار رهسپارند همراه می شود غافل از آنکه این خود سرآغاز مواجهه او با دیو، جادوگر و پری چاه درونش خواهد بود.

بازیگرانی چون محمد عینی، ایمان درخشان فرد، حمید محمدی پور، مریم طالب لو، رعنا آقابزرگی، نفیسه یوسفی، زهره محمودی، مصطفی نجفی، بهاره بدلی، علی رضا کشوری، طاهره قاسمی، مهدی خسروی، محمد محمد قاسمی، فائزه ابزن، سانیا خورشید وند، رویا مشکانی، هستی فکراندام، ثنا حجاریان، ملینا کامه ای، رها فرزانه، مهسا سعیدی، آوا باقرزاده، ارشیدا انیشه در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

نمایش «تتل خان» اثری با پرداختی موزیکال است که به تهیه کنندگی فریبا فاتحی نیکو به صحنه خواهد رفت. علاقه مندان می توانند علاوه بر گیشه فرهنگسرای اشراق نسبت به خرید بلیت نمایش از سایت های معتبر نیز اقدام کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار