رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه 24 آبان 1401 - 14:38
  • کد خبر : 110306
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای نمایش «زندگی آشغالی» به دلیل بیماری کارگردان لغو شد

نمایش «زندگی آشغالی» بعد از دریافت پروانه نمایش قرار بود اجراهای خود را در تماشاخانه شانو آغاز کند اما به دلیل بستری شدن کارگردانش؛ فریال آذری به سبب مشکلات استخوانی و انجام عمل جراحی در بیمارستان از اجرا باز مانده است. فریال آذری که از ابتدای امسال تمرین‌های نمایش «زندگی آشغالی» را به نویسندگی نکیسا راستین شروع کرده بود و […]

نمایش «زندگی آشغالی» بعد از دریافت پروانه نمایش قرار بود اجراهای خود را در تماشاخانه شانو آغاز کند اما به دلیل بستری شدن کارگردانش؛ فریال آذری به سبب مشکلات استخوانی و انجام عمل جراحی در بیمارستان از اجرا باز مانده است.

فریال آذری که از ابتدای امسال تمرین‌های نمایش «زندگی آشغالی» را به نویسندگی نکیسا راستین شروع کرده بود و قصد اجرای این اثر را در تماشاخانه شانو در آبان ماه داشت؛ به سبب مشکل استخوانی راهی بیمارستان شد تا برای عمل جراحی در روز سه‌شنبه (۲۴ آبان) آماده شود.

در خلاصه‌داستان نمایش «زندگی آشغالی» آمده: همه‌چیز برای زندگیِ آخرین آدمِ زمین مهیا بود، تا این‌که…

آیدا آقاخانی، سلاله ارغوان، سهند برادران، حسین حیاتی و مریم کیان‌پیشه در این نمایش بازی می‌کنند.

نکیسا راستین (نویسنده‌ی نمایش‌نامه)، سپیده اسکندرزاده (منشی صحنه و دستیار کارگردان)، رضا آشفته (مشاور کارگردان و سرپرست گروه)، مهران زاغری (طراح صحنه و نور)، ریحان جان‌بزرگی (طراح لباس)، نیما همزه (موسیقی)، مبینا کردستی (طراح گریم)، کامیار کرمی (دستیار صحنه)، امیر پارساییان‌مهر، احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی و امور رسانه) دیگر عوامل این نمایش هستند.

فریال آذری دی‌ماه سال۱۴۰۰، نمایش‌نامه‌ «مدل‌آمریکایی» نوشته‌ رضا آشفته را به صورت نمایش‌نامه‌خوانی در تماشاخانه‌ عباس جوانمرد خانه‌ تئاتر کارگردانی کرده بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار