رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «ایران امروز» شنبه ۲۸ آبان به موضوع سند راهبردی نخبگان می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، نخبگان در فضایی زندگی می‌کنند که مهم ترین ویژگی های آن ژرف نگری، خلق، گشودن باب های جدید و رفتن راه های نو است. این امر تعهدات و مسؤولیت های متقابلی را […]

برنامه «ایران امروز» شنبه ۲۸ آبان به موضوع سند راهبردی نخبگان می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، نخبگان در فضایی زندگی می‌کنند که مهم ترین ویژگی های آن ژرف نگری، خلق، گشودن باب های جدید و رفتن راه های نو است. این امر تعهدات و مسؤولیت های متقابلی را بین جامعه و نخبگان،که خود متعلق به این جامعه هستند، پدید می آورد.
بر این اساس «سند راهبردی کشوردر امورنخبگان» به منظور ایجاد
محیطی پویا برای فعالسازی و اثرگذاری مناسب اجتماع نخبگانی در تحوالت کشور با هدف تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به چشم انداز کشور در افق ۱۴۰۴ خورشیدی تدوین شده است، در این سند ۴۰ دستگاه اجرایی کشور موظف به بکار گیری نخبگان در حوزهای مختلف هستند و برنامه «ایران امروز» شنبه ۲۸ آبان با حضور دکتر سید محمدصادق موحد؛ معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان پیرامون موظف بودن دستگاه های اجرایی به بکار گیری نخبگان و اهمیت این موضوع بحث و تبادل نظر می کند.
گفتنی است «ایران امروز» شنبه ۲۸ آبان به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای امیر حسین راسخ ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار