رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به مناسبت روز جهانی کودک، انیمیشن سینمایی «لوپتو» در طرح اکرانی ویژه در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه به صورت تخفیف‌دار برای مخاطبان سراسر کشور اکران می‌شود. به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با فرارسیدن ۲۰ نوامبر، روز جهانی کودک، انیمیشن سینمایی لوپتو که با شعار«شادی ساختنی است …» در حال اکران است، با […]

به مناسبت روز جهانی کودک، انیمیشن سینمایی «لوپتو» در طرح اکرانی ویژه در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه به صورت تخفیف‌دار برای مخاطبان سراسر کشور اکران می‌شود.

به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با فرارسیدن ۲۰ نوامبر، روز جهانی کودک، انیمیشن سینمایی لوپتو که با شعار«شادی ساختنی است …» در حال اکران است، با تخفیفی ویژه در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در سینماهای سراسر کشور عرضه می‌شود. مخاطبان برای استفاده از این تخفیف باید بلیت‌های خود را از سامانه گیشه ۷ خریداری کنند.

انیمیشن سینمایی لوپتو به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، تاکنون با استقبال کودکان موفق به جذب ۱۱۸ هزار مخاطب و فروش بیش از سه میلیارد تومان در کمتر از سه هفته اکران شده و توانسته صدرنشین گیشه روزانه سینماها شود.

همزمان با موفقیت لوپتو در گیشه سینماهای سراسر کشور، جشنواره بزرگ هدای لوپتویی مخصوص مخاطبان کودک نیز در حال برگزاری است. در این جشنواره مخاطبانی که بلیت تماشای این اثر را از سامانه فروش بلیت گیشه ۷ تهیه کرده باشند به قید قرعه، پک کامل اقلام جانبی لوپتو را برنده می‌شوند. تعداد جوایز این قرعه‌کشی به ازای هر یک میلیارد فروش افزایش می‌یابد. این قرعه‌کشی تا انتهای اکران این انیمیشن سینمایی ادامه خواهد داشت.

لوپتو نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی و در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

همچنین سینما فلسطین تهران پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به عنوان «سینمای لوپتو» در قالب رویداد «فیلم‌بازی» با برنامه‌هایی متنوع میزبان کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان خواهد بود. فیلم‌بازی کودکان یک رویداد مفرح کودکانه است که جهت ایجاد نشاط و شادی برای کودکان در راستای شعار این انیمیشن یعنی «شادی ساختنی است » طراحی شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار