رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جرج آر آر مارتین در مصاحبه تازه خودفاش کرد که بخش انیمیشن سازی کمپانی برادران وارنر در حال جان بخشیدن به کتاب «اژدهای یخی» در قالب یک انیمیشن است. به نقل از کولایدر، جرج آر آر مارتین با کتاب های «ترانه یخ و آتش» که تصاویری از غول ها، اژدهاها و دیگر موجودات افسانه ای را در […]

جرج آر آر مارتین در مصاحبه تازه خودفاش کرد که بخش انیمیشن سازی کمپانی برادران وارنر در حال جان بخشیدن به کتاب «اژدهای یخی» در قالب یک انیمیشن است.

به نقل از کولایدر، جرج آر آر مارتین با کتاب های «ترانه یخ و آتش» که تصاویری از غول ها، اژدهاها و دیگر موجودات افسانه ای را در یک جهان انسانی کج و معوج ترسیم می کرد، جهانی زیبا را خلق کرد و با سریال «بازی تاج و تخت» این دنیای شگفت انگیز به صورتی استثنایی جان گرفت و در حال حاضر پروژه های زیادی از دل آن بیرون آمده اند.

در حالی که منتظر فصل دوم «خاندان اژدها» و تایید ساخت سریال اسپین آف «جان اسنو» هستیم، با این حال آثار دیگری از این نویسنده وجود دارد که قرار است به دنیای نمایش پا بگذارند.

مارتین در مصاحبه تازه خود با انتشارات پنگوئن رندوم هاوس که برای تبلیغ کتاب تازه اش با عنوان «ظهور اژدها: تاریخ روشنگری خاندان تارگارین» انجام گرفت فاش کرد که بخش انیمیشن سازی کمپانی برادران وارنر در حال جان بخشیدن به کتاب «اژدهای یخی» در قالب یک فیلم انیمیشن است.

مارتین گفت: برخی از شما ممکن است بدانید که من گهگاه کتاب های دیگری نیز نوشته ام که در دنیای وستروس یا درباره آن داستان ها نیستند و یکی از آنها که در سال ۱۹۷۸ نوشتم داستان کوتاهی درباره یک اژدها، یک اژدهای یخی بود.

رمان فانتزی «اژدهای یخی» این نویسنده اولین بار در دهه ۱۹۸۰ منتشر شد و تصویرگری آن را آلیسیا آستین انجام داده بود.

داستان «اژدهای یخی» درباره یک کودک زمستانی به نام آدارا است که در بدترین سرمایی که هر کسی می تواند تصور آن را کند به دنیا آمده است.

مارتین در این مصاحبه همچنین فاش کرد که دیوید آنتونی دورهام فیلمنامه این کار را خواهد نوشت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار