رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جاناتان می‌جرز ستاره «سرزمین جنگلی» که همچنان نقش‌های بزرگ‌تری در هالیوود می‌گیرد، در فصل سوم «مرد مورچه‌ای» در قامت کانگ فاتح ظاهر می‌شود؛ نقشی که با هیچ کدام از بازی‌های پیشین او در دنیای سینمایی مارول قابل قیاس نیست. جاناتان می‌جرز که برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱ با لوکی به سینمای مارول پیوست، تاکنون در آثار سینمایی […]

جاناتان می‌جرز ستاره «سرزمین جنگلی» که همچنان نقش‌های بزرگ‌تری در هالیوود می‌گیرد، در فصل سوم «مرد مورچه‌ای» در قامت کانگ فاتح ظاهر می‌شود؛ نقشی که با هیچ کدام از بازی‌های پیشین او در دنیای سینمایی مارول قابل قیاس نیست.

جاناتان می‌جرز که برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱ با لوکی به سینمای مارول پیوست، تاکنون در آثار سینمایی چون متخاصمان، ریک پسر سفیدپوست، ایالت محبوس، دره کوچک، سرزمین جنگلی، ۵ هم‌خون، هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین‌می‌خوری، از خودگذشتگی، کرید ۳ و رویاهای مجله ایفای نقش کرده است.

با این حال ممکن است هیچ یک از این‌ها به اندازه نقش آینده او در دنیای سینمایی مارول حائز اهمیت نباشد.

این بازیگر رنگین پوست آمریکایی که پس از بازی در فیلم مستقل آخرین مرد سیاه‌پوست در سان فرانسیسکو در سال ۲۰۱۹ به شهرت رسید، یک سال پس از آن برای به تصویر کشیدن آتیکوس فریمن در سریال تلویزیونی لاوکرفت کانتری، توجه بیشتری را به خود جلب کرد.

میجرز درباره دلیل پذیرش نقش کانگ فاتح در فصل سوم مرد مورچه‌ای با عنوان مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی به هالیوود ریپوتر گفت کانگ فقط در دنیای خودش در مارول زندگی می‌کند، آن‌ها من را برای ایفای نقش کانگ انتخاب کردند بنابراین برای انجام این کار مفتخرم.

فصل سوم مرد مورچه‌ای در ۱۷ فوریه سال ۲۰۲۳ وارد سینماها می‌شود.

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس مارول کامیکس ساخته شده است و شخصیت‌های اسکات لانگ، مرد مورچه‌ای و هوپ پیم و واسپ در آن حضور دارند.

این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود، قرار است دنباله‌ای بر فیلم‌های مرد مورچه‌ای در سال ۲۰۱۵ و و مرد مورچه‌ای و زنبورک در سال ۲۰۱۸، سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. این فیلم را پیتون رید از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی جف لاونس کارگردانی کرده و پل راد در نقش اسکات لنگ و اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین در کنار مایکل داگلاس، میشل فایفر و کاترین نیوتون از جمله بازیگران آن هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار