رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«در مسیر» برنامه ویژه مستندی است که در روز تشکیل بسیج مستضعفین تقدیم مخاطبان رادیو ایران می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، کیاناز کاوه تهیه کننده ویژه برنامه «در مسیر» بیان کرد: این برنامه با محوریت خدمات بسیج و اردوهای جهادی تهیه شده است. وی ادامه داد: در این […]

«در مسیر» برنامه ویژه مستندی است که در روز تشکیل بسیج مستضعفین تقدیم مخاطبان رادیو ایران می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، کیاناز کاوه تهیه کننده ویژه برنامه «در مسیر» بیان کرد: این برنامه با محوریت خدمات بسیج و اردوهای جهادی تهیه شده است.
وی ادامه داد: در این برنامه با پوریا حشمتی معلم جوان و جهادگر بسیجی که در ایام کرونا به همراه دوستان خود اردوی تربیتی، آموزشی وسیعی در سطح کشور ایجاد کرده بودند و حدود۴۰هزار دانش آموز مناطق محروم و کم برخوردار که دسترسی به اینترنت و شبکه شاد نداشتند تحت پوشش قرار دادند، گفت و گو کردیم.
کاوه افزود: همچین روایت خدمات مرحوم عبدالله والی جهادگر بزرگی که منطقه بشاگرد را شناسایی و ۲۴سال از عمر خود را صرف احیای این منطقه کرد و اسماعیل آذری نژاد روحانی که وقت خود را صرف تعلیم و تربیت و ترویج کتابخوانی برای دانش آموزان روستاهای دور افتاده و مناطق محروم کرده بخش دیگری از این مستند است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار