رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نمایش «تله موش» بعد از ۷۰ سال در برادوی روی صحنه می رود. به نقل از بی‌بی‌سی، نمایشنامه «تله موش» قدیمی ترین نمایشنامه در حال اجرای جهان که هفتادمین سالگرد خود را روز جمعه ۲۵ جشن گرفت، قرار است سال آینده برای اولین بار در برادوی روی صحنه برود. اولین بار این نمایشنامه آگاتا کریستی […]

نمایش «تله موش» بعد از ۷۰ سال در برادوی روی صحنه می رود.

به نقل از بی‌بی‌سی، نمایشنامه «تله موش» قدیمی ترین نمایشنامه در حال اجرای جهان که هفتادمین سالگرد خود را روز جمعه ۲۵ جشن گرفت، قرار است سال آینده برای اولین بار در برادوی روی صحنه برود.

اولین بار این نمایشنامه آگاتا کریستی در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در تئاتر سلطنتی ناتینگهام اجرا شد. کریستی ابتدا فکر می کرد که ممکن است فقط برای هشت ماه این اجرا دوام داشته باشد اما از آن زمان تاکنون، این نمایشنامه به یک نمایش ثابت تئاتر وست اند تبدیل شده است و تقریبا ۲۹ هزار بار اجرا شده و ۱۰ میلیون نفر آن را دیده اند.

نمایش «تله موش» قبلا در ایالات متحده روی صحنه رفته است، با این حال این نمایش هرگز در برادوی اجرا نشده است.

نام های شناخته شده ای برای گروه بازیگران این نمایشنامه در برادوی وعده داده شده است با این حال هنوز این اسامی مشخص نشده است. تهیه کنندگان این اثر گفته اند با توجه به جذابیت همیشگی آثار آگاتا کریستی، اکنون وقت خوبی برای اجرای نمایش «تله موش» در نیویورک است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار