رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

رادیو ایران، چهارشنبه نهم آذرهمزمان با سالروز درگذشت مرحوم حبیب الله چایچیان درمستند «پروانه بی پروا» نگاهی به زندگی این شاعراهل بیت دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، عبدالله علایی تهیه کننده ویژه برنامه «پروانه بی پروا» بیان کرد: حبیب‌الله چایچیان متخلص به حسان، شاعر ایرانی و شناخته‌شده به خاطر […]

رادیو ایران، چهارشنبه نهم آذرهمزمان با سالروز درگذشت مرحوم حبیب الله چایچیان درمستند «پروانه بی پروا» نگاهی به زندگی این شاعراهل بیت دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، عبدالله علایی تهیه کننده ویژه برنامه «پروانه بی پروا» بیان کرد: حبیب‌الله چایچیان متخلص به حسان، شاعر ایرانی و شناخته‌شده به خاطر سرودن اشعار آیینی بود.
وی ادامه داد:چایچیان با تشویق مادرش، به سرودن اشعار در مدح و مرثیه ائمه (ع) پرداخت.وی پس از سفر به کربلا فقط به سرودن مدح‌های آل علی(ع) پرداخت.
«گل‌های پرپر، خزان گلریز، باغستان عشق، سایه‌های غم،‌ای اشک‌ها بریزید(جلد اول دیوان اشعار)، خلوتگاه راز (جلد دوم دیوان اشعار)، چهل حدیث جالب از علی بن ابی‌طالب(ع) و جلد سوم دیوان اشعار» از جمله آثار او است.
وی افزود: در برنامه بخشی را با صدای شعر خوانی مرحوم چایچیان پخش خواهیم کرد و نگاهی به زندگی این شاعر اهل بیت خواهیم داشت.
گفتنی است «پروانه بی پروا» به تهیه کنندگی عبدالله علایی و روایت گری رضا خضرایی چهارشنبه نهم آذر ساعت ۲۰:۳۵ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار