رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده رئالیتی‌شوی «چهار شگفت‌انگیز» از ویژگی‌های این برنامه که به صورت دوربین مخفی وارد چالش‌های مختلفی می‌شود، سخن گفت. مسعود شریعت نیا تهیه‌کننده رئالیتی شوی «چهار شگفت‌انگیز» که از شبکه نسیم پخش می‌شود درباره این برنامه و ویژگی‌های آن بیان کرد: این مجموعه یک رئالیتی شو بین چهار دوست است که در شغل‌های مختلف با […]

تهیه‌کننده رئالیتی‌شوی «چهار شگفت‌انگیز» از ویژگی‌های این برنامه که به صورت دوربین مخفی وارد چالش‌های مختلفی می‌شود، سخن گفت.

مسعود شریعت نیا تهیه‌کننده رئالیتی شوی «چهار شگفت‌انگیز» که از شبکه نسیم پخش می‌شود درباره این برنامه و ویژگی‌های آن بیان کرد: این مجموعه یک رئالیتی شو بین چهار دوست است که در شغل‌های مختلف با هم رقابت کرده و برای یکدیگر چالش درست می‌کنند.

وی با اشاره به نتیجه هر قسمت توضیح داد: بعد از مسابقه‌های انجام شده در این رئالیتی شو، این چهار رفیق نتایج را کنار هم می‌گذارند که کی باخته و کی برده و شخصی که باخته مجازات می‌شود!

این تهیه‌کننده با اشاره به چالش‌های موجود برای این چهار رفیق بیان کرد: این چهار رفیق هر بار با یک چالش که از طرف خودشان پیشنهاد شده مواجه می‌شوند یک روز چالش خواستگاری راه می‌اندازند، یک روز در کارواش هستند، زمانی نقش استاد هنر را بر عهده دارند که تست می‌گیرد و یک روز دستفروشی می‌کنند. به این ترتیب در شغل‌ها و لوکیشن‌های وارد می‌شوند و خود را می‌آزمایند.

وی درباره واقعی بودن این چالش‌ها اظهار کرد: در موقعیت تست بازیگری، ما فراخوان واقعی برای جذب و تست بازیگر ارائه کردیم و حتی برخی از مردم بعد از اینکه متوجه دوربین مخفی شدند دلخور هم شدند. حدود ۵۰ نفر برای تست آمده بودند که از این میزان حدود ۱۰ یا ۱۵ نفر خوب بودند و هفت نفر هم رضایت دادند که تصویرشان را پخش کردیم.

«چهار شگفت‌انگیز» دیده شدند؟/ چالش‌هایی در پس دوربین مخفی

تهیه‌کننده «چهار شگفت‌انگیز» درباره اینکه چرا با توجه به موقعیت‌های واقعی و چالشی‌ای که رقم زده‌اند کمتر این برنامه به صورت یک رئالیتی شو قابل باور است توضیح داد: ساختار برنامه سخت و پیچیده است. ما فعلاً یک فصل ساخته‌ایم و بیشتر تلاش داشتیم برای فصل اول ساختار دربیاید. اولویت ما در برنامه مسابقه بین رفقا بود اما در ادامه روی فضای دوربین مخفی مانور بیشتری می‌دهیم.

وی درباره ساخت فصل بعدی اظهار کرد: فصل اول بیشتر آزمون و خطا بود و خدا را شکر قسمت‌های انتهایی با قسمت‌های ابتدایی تفاوت بسیاری به لحاظ کیفی داشت. با همین رویکرد فصل بعدی را هم خواهیم ساخت و این تغییرات را اعمال می‌کنیم فعلاً در حال تأیید شبکه هستیم.

شریعت نیا درباره بازیگرانی که در این مسابقه در نقش «چهار شگفت‌انگیز» حضور دارند و بیشتر از موقعیت‌های شبه طنز برنامه خودشان به خنده در می‌آیند، اظهار کرد: این چهار نفر واقعاً همین گونه هستند حتی در پشت دوربین. البته ما برخی نکات را هم در طول قسمت‌های بعدی برنامه کنترل کردیم. ما برنامه را در تابستان تولید کردیم و متناسب با بازخوردها در تدوین روی هر قسمت اعمال کردیم. بازخوردهای خوبی هم داشتیم و بخشی از آنها شامل پیشنهادهای جالبی هم از طرف مردم و مخطب بود.

این تهیه کننده در بخش دیگر درباره اینکه چقدر این ایده‌های چالشی در دوربین مخفی درآمده است بیان کرد: این برنامه متشکل از چند ایده خارجی و ایرانی است. ما سعی کردیم این ایده‌ها را با فرهنگ خودمان تطبیق دهیم. به نظر خودمان آن ظرفیت مورد نظر نمایش داده نشد ولی این برنامه برای الان نبود و شاید لازم بود بعد از جام جهانی پخش می‌شد. در عین حال فرصت تبلیغ و کار کردن بیشتر روی تدوین و اینکه برنامه بهتری به ارائه برسانیم از ما گرفته شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار