رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

انیمیشن «پهلوانان» تولید مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن شبکه امید می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی سیاوش زرین آبادی و تهیه کنندگی علیرضا گلپایگانی با تکنیک دو بعدی در ۵ سری تهیه و تولید شده است. داستان انیمیشن […]

انیمیشن «پهلوانان» تولید مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن شبکه امید می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی سیاوش زرین آبادی و تهیه کنندگی علیرضا گلپایگانی با تکنیک دو بعدی در ۵ سری تهیه و تولید شده است.

داستان انیمیشن «پهلوانان» موضوعاتی تاریخی و قهرمانی بوده و وقایع آن در خوارزم از شهرهای خراسان قدیم و در قرن هشتم هجری می گذرد. شخصیت محوری قصه ها پهلوان محمود قتالی خوارزمی ملقب به پوریای ولی، شاعر، عارف و ورزشکار نامی ایران زمین است. پوریا شغل آهنگری دارد و صاحب و اداره کننده تنها زورخانه شهر نیز هست که در آنجا آداب و اخلاق جوانمردی و پهلوانی و فنون کشتی را به شاگردان خود می آموزد. در میان این شاگردان سه جوان یعنی یاور آهنگر، صفی نمد مال و مفرد سلمانی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و پوریا با کمک آنها به مبارزه علیه ظلم و بیدادگری حاکمان و داروغه زورگوی شهر می پردازد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار