رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

برنامه زنده «صبح صبا» با موضوع مسؤلیت پذیری همراه مخاطبان می شود به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در قالب یک مجله رادیویی در فضایی متفاوت به اطلاع رسانی اخبار روز می پردازد. این برنامه هر روز یکی از مسائل […]

برنامه زنده «صبح صبا» با موضوع مسؤلیت پذیری همراه مخاطبان می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در قالب یک مجله رادیویی در فضایی متفاوت به اطلاع رسانی
اخبار روز می پردازد.
این برنامه هر روز یکی از مسائل و معضلات جامعه را به عنوان سوژه برنامه در نظر می گیرد و در بخش های مختلف با نگاهی طنز به آن می پردازد.
روز یکشنبه ۲۰ آذر «صبح صبا» با این عنوان موضوعی طنز که «صبح صبا امروز سراغ مسئولین می رود» راهی آنتن می‌شود.
بی مسئولیتی یکی از بزرگرین عوامل مخرب زندگی است. در واقع ، این ویژگی شخصی کیفیت زندگی که همه ما به دنبال آن هستیم را از بین می برد و گاها دستآوردهای ما را تخریب می کند.
این برنامه با هدف تقویت مسئولیت پذیری چالش «دوست داشتی مسئول چی باشی؟»را برای مخاطبان مطرح می‌کند.
صبح صبا در این روز به مخاطبان تاکید می کند که مسئولیت پذیری مهم است زیرا علاوه بر ایجاد مقاومت در برابر مشکلات فردی و یا اجتماعی ، احساس هدفمندی را نیز ایجاد می کند. کنار گذاشتن مسئولیت، ممکن است در کوتاه مدت احساس خوبی داشته باشد ، اما در درازمدت منجر به درد و رنج بیشتری می شود.
شنوندگان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند.
مجله رادیویی «صبح صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار