رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «شریک‌من،زرافه» به کارگردانی‌ صلاح‌الدین‌ نوری به دو جشنواره چهاردمین دوره جشنواره سالانه جهانی موسیقی و فیلم مستقل آمریکا و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم خارج از آفریقا OOAIFF راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «شریک‌من،زرافه» به کارگردانی‌ صلاح‌الدین‌ نوری که در ژانر فانتزی ساخته شده است، پس از حضور موفقیت […]

فیلم کوتاه «شریک‌من،زرافه» به کارگردانی‌ صلاح‌الدین‌ نوری به دو جشنواره چهاردمین دوره جشنواره سالانه جهانی موسیقی و فیلم مستقل آمریکا و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم خارج از آفریقا OOAIFF راه یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «شریک‌من،زرافه» به کارگردانی‌ صلاح‌الدین‌ نوری که در ژانر فانتزی ساخته شده است، پس از حضور موفقیت آمیز در بیش از ۳۰ جشنواره بین المللی و کسب جوایزی در ادامه حضور و موفقیت‌های بین المللی در دو جشنواره جشنواره سالانه جهانی موسیقی و فیلم مستقل آمریکا و جشنواره بین المللی فیلم خارج از آفریقا که در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شوند، به عنوان انتخاب اصلی برای کسب بهترین فیلم و بهترین کارگردانی با سایر رقبا رقابت خواهد کرد.
درجشنواره سالانه جهانی موسیقی و فیلم مستقل WMIFF برای جشن گرفتن و فراهم کردن بستری از دستاوردها برای هنرمندان بین‌المللی سینما تاسیس شده است.
اختصاص و ایجاد یک جامعه جهانی فیلم و حمایت از فیلم‌سازان نوظهور، با مضامینی فراگیر و عامه‌پسند همراه با رعایت اصول هنرهای نمایشی و جذب تمامی استعدادها از بین تمامی فعالین صنعت سینما از اهداف جشنواره است.
برندگان جوایز ونامزدها در وب سایت WMIFF، رسانه های اجتماعی و در مجله آنلاین جشنواره اعلام خواهند شد.
برندگان در مراسم اهدای جوایز گالا در مارچ ۲۰۲۳ با ستاره Red Carpet Black Tie که در کاپیتول هیلتون معتبر در واشنگتن دی سی شرکت می‌کنند.
جشنواره بین‌المللی فیلم خارج از آفریقا OOAIFF متعهد به کشف و توسعه فیلم‌سازان برای دستیابی به بزرگترین پتانسیل نهفته در فیلم و ارائه فیلم‌های بدیع و خلاقانه به مخاطب جهانی است.
خلاصه این فیلم کوتاه به این شرح است: «کتاب‌فروشی از راه غیر معمول کسب در آمد می‌کند، شخصی متوجه این کسب غیرمعمول می‌شود و از کتاب‌فروش در ازای لو ندادنش درخواست باج می‌کند و در این شرایط کتاب‌فروش و همسرش تصمیم می‌گیرند او را از سر راه بردارند.»
عوامل فیلم عبارتند از:
تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: صلاح‌الدین ‌نوری، بازیگران: محمد جواد خواجه، امیرتهرانی، هما برزگری، دستیارکارگردان‌ و برنامه‌‌ریز: محمد‌جواد خواجه، فیلمبردار: فاتح شافعی، طراح صحنه و لباس: صلاح‌الدین نوری، گریم: عاطفه رضایی، تدوین: محمدجواد خواجه، طراحی، ترکیب صدا و صدا گذاری: عرفان‌ یزدی، اصلاح رنگ‌ونور: حسن پیله‌ور، منشی‌صحنه: نوشین‌ طاطایی، دستیار‌ فیلمبردار: رضا تقوی و ساخت تیزر: پژمان ابوالقاسمی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار