رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«حرف آخر»، این روزها حرف پنهان شده دل خیلی از ماها است در این روزهای سخت از فیلمی حمایت کنیم که مضمونش همین روزهاست؛ از سینمای مستقل حمایت کنیم. نگاه خلاقانه و جسور کارگردان، رها بودن از بند بایدها و نبایدها در فرم و دور بودن از کلیشه‌های سینمای تجاری، اعتقاد شخصی و قلبیم به […]

«حرف آخر»، این روزها حرف پنهان شده دل خیلی از ماها است در این روزهای سخت از فیلمی حمایت کنیم که مضمونش همین روزهاست؛ از سینمای مستقل حمایت کنیم.

نگاه خلاقانه و جسور کارگردان، رها بودن از بند بایدها و نبایدها در فرم و دور بودن از کلیشه‌های سینمای تجاری، اعتقاد شخصی و قلبیم به پیام و نگرش فیلمنامه و ارتباط نزدیک‌تر و حقیقی‌تر فضای فیلم با دنیایی که در آن به عنوان یک انسان زیست می‌کنم همه اینها مجموعه دلایلی است که همواره حضور در یک فیلم مستقل را علی‌رغم بودجه کم و نبود حمایت‌های مالی صاحبان سرمایه از این فیلم‌ها را برایم جذاب‌تر می‌کند.

حرف آخر، این روزها حرف پنهان شده دل خیلی از ماها است در این روزهای سخت از فیلمی حمایت کنیم که مضمونش همین روزهاست؛ از سینمای مستقل حمایت کنیم.

فیلم سینمایی حرف آخر از روز چهارشنبه ۱۶ آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است.

فیلم حرف آخر داستان قاضی دادگاهی است که حکم اعدام یک متهم را صادر کرده است اما بعد از صدور حکم به رای خود شک می‌کند و این مسئله باعث اتفاقات جدیدی می‌شود.

در این فیلم سینمایی ایوب آقاخانی، شبنم قلی‌خانی، سهیل محبی، مونا کرمی، ثریا قاسمی، علیرضا استادی، علی باقری، حسن نجاریان، محمدعلی تقوی، هیلا اکرانی، آذین احرامی، وندا جعفری، ابراهیم لطیفی، مریم کاظمی و محسن عظیمی به ایفای نقش پرداختند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار