رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «نمادو» همزمان با هفته پژوهش و فناوری از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه گزارش‌هایی ویژه را از محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و پارک علم و فناوری پردیس روانه آنتن می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه با حضور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران و پارک علم و فناوری […]

برنامه «نمادو» همزمان با هفته پژوهش و فناوری از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه گزارش‌هایی ویژه را از محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و پارک علم و فناوری پردیس روانه آنتن می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه با حضور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران و پارک علم و فناوری پردیس علاوه بر تهیه گزارش‌هایی ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان، دستاوردهای پژوهشی، کارگاه‌های انتقال تجربیات و فعالیت‌های فناورانه دانشگاه‌ها به گفت‌وگو با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه نیز می‌پردازد.
عرضه دستاوردهای علمی انجمن‌ها، دانشجویان، شرکت‌‌های دانش بنیان، آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی، شناخت ظرفیت انجمن‌های علمی، برگزاری نشست‌های تخصصی همانند نشست مدیران صنعتی و دانشگاه‌ها و کارگاه‌های انتقال تجربیات، اشتغال‌زایی و … از جمله بخش‌های این نمایشگاه‌ است.
برنامه «نمادو» به تهیه‌کنندگی هادی خدادی از یکشنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۱۸:۱۰ و جمعه ساعت ۱۷:۵۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار