رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «نفس دوم» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه – ۲۴ آذر ماه، به موضوع «سواد فعالیت بدنی» می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه نفس دوم کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی، به منظور تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی تولید و […]

برنامه «نفس دوم» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه – ۲۴ آذر ماه، به موضوع «سواد فعالیت بدنی» می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه نفس دوم کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی، به منظور تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی تولید و روانه روزهای پنجشنبه هر هفته به تهیه کنندگی «محسن کریمی» روی آنتن می رود.
برنامه نفس دوم با اجرای «امین ضیایی» بخش های متنوع و مختلفی از جمله «لطفا چند لحظه» در خصوص روانشناسی ورزشی است. این بخش، انگیزه های لازم برای ورزش کردن را به شنونده ها ارائه می کند تا از این طریق، سلامتی شان را حفظ کنند. «بازی های محلی» اختصاص به بازی هایی دارد که همراه با فعالیت های بدنی است.
محور اصلی برنامه، پزشکان ورزشی هستند که به سوال های مخاطبان پاسخ می دهند. امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی کارشناسان این برنامه هستند.
گفتنی است، پنجشنبه این هفته از ساعت ۹:۱۰، «نفس دوم» با حضور دکتر مریم ابوالحسنی با موضوع «سواد فعالیت بدنی» روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار