رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تازه‌ترین قسمت برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» که امشب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به شغل «فریلنسر» در استان کهگیلویه‌وبویراحمد اختصاص دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، هجدهمین قسمت فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» با طراحی و تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی و کارگردانی سیدعماد کریمی‌فرد امشب بیست و […]

تازه‌ترین قسمت برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» که امشب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به شغل «فریلنسر» در استان کهگیلویه‌وبویراحمد اختصاص دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، هجدهمین قسمت فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» با طراحی و تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی و کارگردانی سیدعماد کریمی‌فرد امشب بیست و هشتم آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

این قسمت به شغل «فریلنسر» در مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد شهر یاسوج اختصاص دارد که برای اولین بار در تلویزیون بدان پرداخته می‌شود. سوژه این قسمت سربازی‌ست که شب‌ها علاوه بر نگهبانی کار فریلنسینگ انجام می‌دهد.

در هر قسمت «میشه که بشه» سه جوان یک شغل را تجربه می‌کنند و در مسیر این تجربیات، اتفاقات و لحظات جذابی خلق می‌شود. این برنامه در جدیدترین فصل خود به این نکته اشاره می‌کند که جوانان برای یافتن شغل الزاما نیازی نیست به تهران مهاجرت کنند بلکه می‌توانند در شهرشان به حرفه‌ای که علاقه‌مند هستند، مشغول به کار شوند.

یکی از ویژگی‌های متفاوت فصل جدید «میشه که بشه» میزبانی تهیه‌کننده از صاحبان مشاغل و کسانی است که به دنبال کسب تجربه در یک حرفه هستند.

فصل دوم «میشه که بشه» برای نمایش شغل‌های مختلف به پانزده استان ایران از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان، اصفهان، یزد، فارس، سمنان، کرمان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، زنجان و گیلان سفر کرده است.

«قلم‌کاری»، «لِنج‌سازی»، «آبنبات‌سازی»، «میناکاری»، «بوم‌گردی»، «گره‌چینی»، «پرورش شترمرغ» و «بافت تور دروازه»، «پرورش کاکتوس»، «بارستا»، «مجسمه‌سازی»، «پرورش گل رز» و «پرورش زالو»، «ساخت کتاب نمدی» و «پرورش قارچ» و «صدف‌سازی» از جمله مشاغلی است که تاکنون در «میشه که بشه» بدان پرداخته شده است.

فصل دوم «میشه که بشه» که مهاجرت معکوس را سوژه خود قرار داده، در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در شبکه نسیم تولید و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار