رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

تهیه‌کننده برنامه «سفره شب چله» از پخش این برنامه از ساعت ۲۱ در شب یلدا در رادیو اقتصاد خبر داد. لیلا امید یگانه تهیه کننده برنامه «سفره شب چله» که امشب ساعت ۲۱ تا بامداد روی آنتن رادیو اقتصاد می‌رود به خبرنگار مهر گفت: امسال با اخبار خوب حال مردم را در سفره شب چله خوب می‌کنیم. […]

تهیه‌کننده برنامه «سفره شب چله» از پخش این برنامه از ساعت ۲۱ در شب یلدا در رادیو اقتصاد خبر داد.

لیلا امید یگانه تهیه کننده برنامه «سفره شب چله» که امشب ساعت ۲۱ تا بامداد روی آنتن رادیو اقتصاد می‌رود به خبرنگار مهر گفت: امسال با اخبار خوب حال مردم را در سفره شب چله خوب می‌کنیم. البته سفره امسال ما کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته تدارک دیده شده است و در نظر داریم با حضور مهمانان برنامه، اخبار خوب و دستاوردها را اعلام کنیم و سفره دل مخاطبان را رنگین‌تر کنیم.

وی از حافظ‌خوانی امیر نوری پیشکسوت رادیو در این برنامه خبر داد و گفت: مخاطبانی که علاقه به فال حافظ دارند می‌توانند همراه با استاد امیر نوری گوینده پرتوان رادیو تفالی بر دیوان حافظ بزنند.

این تهیه کننده با اشاره به آیتم «چله در اقوام» عنوان کرد: ما در این برنامه مهمان ۴ قوم مختلف کشور هستیم و با آداب و رسوم آنها در بلندترین شب سال آشنا می‌شویم. همچنین ۳ تن از وزرا در این برنامه حضور خواهند داشت و اخبار خوبی از طرف آنها به مردم می‌رسانیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمانان این برنامه کودکی به نام آرمان است که با دستاوردهای ژن درمانی دانشمندان از بیماری سرطان نجات یافته است و از خاطرات خود و حس خوبی که در زندگی پیدا کرده است برای شنوندگان توضیح خواهد داد.

تهیه کننده برنامه گفت: یکی از آیتم‌های جذاب برنامه نوازندگی و خوانندگی هنرمندان در استودیو است که به صورت زنده اجرا خواهند شد. همچنین یکی از رسوم زیبای این شب رصد ستارگان است که ما با دعوت از مسئولان رصد خانه ملی ایران در خصوص وضعیت نجوم در ایران و اولین تلسکوپ رنگی اختراع کشور سخن خواهیم گفت.

وی تعامل با شنوندگان را از ارکان اصلی این برنامه دانست و گفت: ما از شنوندگان می‌خواهیم خاطره‌انگیزترین یلدای خود را برای ما بازگو کنند و به بهترین خاطره هدیه اهداء خواهد شد.

یگانه در پایان عنوان کرد: از دیگر آیتم‌های برنامه شاهنامه خوانی است که مورد استقبال شنوندگان قرار خواهد گرفت.

«سفره شب چله» ۳۰ آذر ساعت ۲۱ تا ۲۳:۵۵ با تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه اجرای فاطمه نیرومند و محمد نظری و بازیگری علیرضا تابان تقدیم شنوندگان می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار