رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

ریدلی اسکات می‌گوید با پرسش‌هایی که برای خواکین فینیکس در حین ساخت فیلم «ناپلئون»‌ به وجود آمد همه‌چیز بهتر و بزرگ‌تر شد. به نقل از ورایتی، ریدلی اسکات کارگردان فیلم «ناپلئون» می‌گوید خواکین فینیکس آنقدر پرسش‌های مختلف مطرح کرد که موجب شد فیلمنامه بازنویسی کامل شود. اسکات به تازگی در مصاحبه با «امپایر» گفته انتخاب […]

ریدلی اسکات می‌گوید با پرسش‌هایی که برای خواکین فینیکس در حین ساخت فیلم «ناپلئون»‌ به وجود آمد همه‌چیز بهتر و بزرگ‌تر شد.

به نقل از ورایتی، ریدلی اسکات کارگردان فیلم «ناپلئون» می‌گوید خواکین فینیکس آنقدر پرسش‌های مختلف مطرح کرد که موجب شد فیلمنامه بازنویسی کامل شود.

اسکات به تازگی در مصاحبه با «امپایر» گفته انتخاب فینیکس برای بازی در نقش ناپلئون بناپارت به تغییرات اساسی در فیلمنامه انجامیده تا خیال وی راحت شود.

در فیلم «ناپلئون» فینیکس پس از «گلادیاتور» دوباره با اسکات همکاری کرده و ونسا کربی و طاهر رحیم هم دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اسکات گفته است: خواکین خیلی بیشتر از آنچه تصورش را کنید از مقررات مرسوم فاصله دارد و این به دلیل حس شهودی اوست. همین او را متفاوت می‌کند. اگر چیزی او را آزار دهد، به شما می‌گوید. او بود که با پرسش‌های پشت سر هم موجب خاص شدن «ناپلئون» شد.

وی عنوان کرد که برای اینکه بازیگرش راحت باشد فیلمنامه را بازنویسی کرده تا وی بتواند با آرامش روی بناپارت تمرکز کند.

ریدلی اسکات تاکید کرده که احترام به خواست فینیکس فوق‌العاده سازنده بود و همه چیز را بزرگ‌تر و بهتر کرد.

فیلمنامه این اثر حماسی را دیوید اسکارپا نوشته که نویسندگی «همه پول‌های دنیا» دیگر فیلم اسکات را برعهده داشت. داستان فیلم بر رابطه ناپلئون با همسرش ژوزفین تمرکز دارد و در حالی که ابتدا قرار بود جودی کومر بازیگر «آخرین دوئل» این نقش را ایفا کند، اما تداخل برنامه‌های وی موجب شد تا ونسا کربی که برای «تکه‌های یک زن» نامزد اسکار شده، جایگزین وی شود.

اسکات سال پیش گفته بود: همیشه مجذوب ناپلئون بودم. او از ناکجاآباد آمد تا بر همه چیز حکومت کند و در همه مدتی که با همسرش ژوزفین جنگی احساسی داشت، دنیا را فتح کرد تا عشق او را به دست آورد و وقتی نتوانست باز هم به فتح دنیا ادامه داد تا او را نابود کند و با این کار خودش را نابود کرد.

انتظار می‌رود اپل سازنده فیلم، «ناپلئون» را سال ۲۰۲۳ اکران ‌کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار