رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

عنوان فیلم سینمایی ادریس البا در نقش لوتر و زمان اکران آن اعلام شد. به نقل از یاهو نیوز، جزییات جدیدی درباره فیلم جدیدی که بار دیگر ادریس البا را در نقش کارآگاهی به نام لوتر تصویر می‌کند، اعلام شد. نتفلیکس با آشکار کردن نام این فیلم با عنوان «لوتر: خورشید سقوط کرده» اعلام کرد […]

عنوان فیلم سینمایی ادریس البا در نقش لوتر و زمان اکران آن اعلام شد.

به نقل از یاهو نیوز، جزییات جدیدی درباره فیلم جدیدی که بار دیگر ادریس البا را در نقش کارآگاهی به نام لوتر تصویر می‌کند، اعلام شد.

نتفلیکس با آشکار کردن نام این فیلم با عنوان «لوتر: خورشید سقوط کرده» اعلام کرد آن را مارس ۲۰۲۳ استریم می‌کند.

آخرین بار البا در فصل پنجم سریال «لوتر» بی‌بی‌سی دیده شد که دستگیر شده و شخصیت آلیس هم ممکن است مرده باشد. اکنون این فیلم ادامه‌ای بر آخرین فصل سریال است.

داستان فیلم درباره یک قاتل سریالی است که لندن را عرصه تاخت و تاز خود کرده و در عین حال کارآگاه جان لوتر فوق‌العاده اما بدنام، پشت میله‌هاست. لوتر تصمیم می گیرد از زندان فرار کند و وظیفه‌اش را به هر قیمتی شده انجام دهد. نقش ۲ شخصیت منفی فیلم را سینتیا اریوو و اندی سرکیس بازی می‌کنند و درموت کرالی نیز در نقش مارتین شنک بار دیگر حضور دارد.

نتفلیکس با همکاری بی‌بی‌سی «خورشید سقوط کرده» را تولید کرده است. نیل کراس نویسندگی فیلم و جیمی پین کارگردانی آن را برعهده داشته‌اند. آنها در کنار البا تهیه‌کننده فیلم هم بوده‌اند.

سریال «لوتر» در قالب پنج فصل ساخته شد و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ از بی‌بی‌سی وان پخش شد. روث ویلسون، استیون مکینتاش، ایندیرا وارما، پل مک‌گان، ساسکیا ریوز و وارن براون دیگر بازیگران سریال «لوتر» بودند.

این سریال ۱۱ نامزدی امی کسب کرد که شامل بازی البا و نویسندگی کراس هم بود. البا برای این سریال نامزدی بفتا را هم کسب کرد و سال ۲۰۱۶ جایزه انجمن بازیگران آمریکا را برد. وی سال ۲۰۱۲ نیز برای همین سریال گلدن گلوب را از آن خود کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار