رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

چراغ جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر بعد از هفت سال وقفه با حضور ۱۷ اثر نمایشی و همراهی ۲۲۹ هنرمند در استان کرمانشاه روشن خواهد شد. به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر یک به دبیری علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور ۱۷ اثر […]

چراغ جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر بعد از هفت سال وقفه با حضور ۱۷ اثر نمایشی و همراهی ۲۲۹ هنرمند در استان کرمانشاه روشن خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر یک به دبیری علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور ۱۷ اثر نمایشی و  همراهی ۲۲۹ هنرمند از استان‌های شمال‌غرب، غرب و جنوب‌غرب به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر کرمانشاه از ۷ تا ۱۰ دی‌ماه سال جاری با حضور هنرمندان استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین، ایلام، همدان، خوزستان و کرمانشاه برگزار می‌شود.

هنرمندان سایر استان‌های کشور طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حضور در استان‌های بوشهر، مازندران و فارس به عنوان دیگر میزبانان جشنواره منطقه‌ای تئاتر برای راه‌یابی به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار