رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

همزمان با آغاز پژوهش فصل دوم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب»، این اثر از امشب سوم دی روانه آنتن شبکه افق سیما می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فصل دوم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی که قرار است در مرکز مستند سوره تولید […]

همزمان با آغاز پژوهش فصل دوم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب»، این اثر از امشب سوم دی روانه آنتن شبکه افق سیما می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فصل دوم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی که قرار است در مرکز مستند سوره تولید ‌شود، این روزها فرآیند تحقیق و پژوهش خود را پشت سر می‌گذارد تا به زودی فیلمبرداری خود را آغاز کند.

همزمان با تدارک عوامل سازنده برای ساخت فصل جدید، این مجموعه مستند از امشب ۳ دی‌ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود. بدین ترتیب بازپخش این اثر که محصول مرکز مستند سوره است، شنبه تا چهار‌شنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه افق خواهد بود.

«همسایه‌های خوب» با شعار «گاهی آدم، حال خوب قرض می‌کند از همسایه‌ خوب» در مردادماه سال جاری برای اولین بار از شبکه دو سیما روی آنتن رفت. این اثر، قصه خیرانی است که در نزدیکی ما زندگی می‌کنند، مانند شمع به اطرافشان روشنی می‌بخشند و در یک کلام خوب کردن حال هم‌نوع‌شان را به هرچیز ترجیح می‌دهند.

این مجموعه مستند که مخاطبش خانواده و به دنبال الگوسازی در جامعه است، زندگی آدم‌های معمولی و ساده‌ای را روایت می‌کند که با استقامت بسیار، امید و انسانیت را در افراد زنده نگه داشته‌اند.

فصل اول «همسایه‌های خوب» که در ۲۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۳:۰۰ روز بعد است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار