رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با وجود گذشت دو سال از ساخت فیلم سینمایی «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان این فیلم هنوز پشت درهای بسته اکران قرار دارد. فیلم سینمایی «شیشلیک» ساخته محمدحسین مهدویان بعد از گذشت دو سال از ساخت همچنان رنگ اکران را به خود ندیده است. فیلمی که در جشنواره سی‌و‌نهم فیلم فجر رونمایی شد اما هیچگاه […]

با وجود گذشت دو سال از ساخت فیلم سینمایی «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان این فیلم هنوز پشت درهای بسته اکران قرار دارد.

فیلم سینمایی «شیشلیک» ساخته محمدحسین مهدویان بعد از گذشت دو سال از ساخت همچنان رنگ اکران را به خود ندیده است. فیلمی که در جشنواره سی‌و‌نهم فیلم فجر رونمایی شد اما هیچگاه نتوانست به چرخه اکران برسد.

این فیلم نخستین تجربه کمدی محمدحسین مهدویان در ژانر کمدی است، فیلمی که با نقدهای متفاوتی در جشنواره فجر روبرو شد. عدم اکران فیلم سینمایی «شیشلیک» در حالی اتفاق می‌افتد که مهدویان پس از این فیلم، فیلم سینمایی «مرد بازنده» را راهی جشنواره فیلم فجر و چرخه اکران کرد اما همچنان تکلیف اکران فیلم قبلی او مشخص نیست.

فیلم سینمایی «شیشلیک» در بازه‌ای از زمان درگیر توقیف شد اما بعد از مدتی توانست بار دیگر مجوز اکران دریافت کند، با این وجود کارگردان و سازندگان این اثر همچنان برای اکران این اثر سینمایی اقدامی نکرده‌اند. البته با توجه به زمان اندک پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر بعید است که این فیلم دی ماه سال جاری اکران شود و احتمال می‌رود که «شیشلیک» برای اکران نوروز سال ۱۴۰۲ آماده شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «شیشلیک» آمده است: یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تأثیر شرایط خاصی که از سوی رئیس کارخانه‌ای برایش رقم خورده‌است، طغیان کرده و در جستجوی رهایی خانواده‌اش برمی‌آید.

رضا عطاران، عباس جمشیدی‌فر، پژمان جمشیدی، جمشید هاشم‌پور، ژاله صامتی، وحید رهبانی و مهلقا باقری بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رشته‌های بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین صدابرداری و بهترین چهره پردازی نامزد سیمرغ شد اما در نهایت نتوانست این جایزه را دریافت کند. این فیلم در بخش سیمرغ مردمی هم در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار