رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

این هفته چهار سریال جدید از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «نقل عشق مجدالدین»،«از ماست که بر ماست»،«یکی برای همه» و«پرواز سرنوشت»، عناوین سریال هایی هستند که این هفته به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می روند. «نقل عشق مجدالدین» داستان مرشدی است […]

این هفته چهار سریال جدید از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «نقل عشق مجدالدین»،«از ماست که بر ماست»،«یکی برای همه» و«پرواز سرنوشت»، عناوین سریال هایی هستند که این هفته به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می روند.
«نقل عشق مجدالدین» داستان مرشدی است که نذر کرده در هزارو یک منزل نقل بگوید تا گم شده اش را بیابد.این مجموعه رادیویی به نویسندگی حسین تفنگدارو کارگردانی بهرام سروری نژاد،از دهم دی ماه ساعت ۱:۳۰ بامداد از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.
«از ماست که بر ماست» به نویسندگی معصومه پاکروان،سردبیری ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی مهدی نمینی مقدم درباره حاشیه ازدواج یک زوج جوان است که از دهم دی ماه ساعت ۲ بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
«یکی برای همه» به نویسندگی محمد احمدزاده و کارگردانی محمد پورحسن به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می پردازد ، این مجموعه رادیویی از روز شنبه دهم دی ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.
مجموعه رادیویی « پرواز سرنوشت» داستان جوانی است که رویای رفتن به اروپا را دارد اما در این مسیر با مشکلاتی مواجه می شود.این مجموعه رادیویی به نویسندگی جعفرغلامپور و کارگردانی سعیده فرضی از دهم دی ماه، ساعت سی دقیقه بامداد به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می رود.
گفتنی است این مجموعه های رادیویی با هنرمندی بازیگران،افکتورها ، تهیه کنندگان و صدابرداران پیشکسوت رادیو نمایش تهیه و تولید شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار