رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«ان. تی راما رائو جونیور» ستاره هندی که عمدتاً در سینمای تالیوود (زبان تلوگو) کار می‌کند، پروژه بعدی خود را با عنوان NTR ۳۰ در ماه فوریه آغاز خواهد کرد. راما رائو جونیور از پردرآمدترین بازیگران هند که در رسانه‌ها از او به عنوان ببر جوان تالیوود یاد می‌شود، به ورایتی گفته این فیلم یک درام انتقام‌جویانه است. […]

«ان. تی راما رائو جونیور» ستاره هندی که عمدتاً در سینمای تالیوود (زبان تلوگو) کار می‌کند، پروژه بعدی خود را با عنوان NTR ۳۰ در ماه فوریه آغاز خواهد کرد.

راما رائو جونیور از پردرآمدترین بازیگران هند که در رسانه‌ها از او به عنوان ببر جوان تالیوود یاد می‌شود، به ورایتی گفته این فیلم یک درام انتقام‌جویانه است.

جزئیاتی از داستان این فیلم در دست نیست و شعار مرموزی دارد؛ «وقتی شجاعت به بیماری مبدل می‌شود.. تنها درمان آن ترس است.»

با این فیلم، راما رائو جونیور بار دیگر با کوراتالا سیوا کارگردان جاناتا گاراژ که آخرین فیلم او آچاریا با بازی چیرانجیوی ستاره سینمای هند و رام چاران ستاره RRR متحد می‌شود.

NTR ۳۰ که به زبان تولوگو ساخته خواهد شد، قرار است پنجم آوریل ۲۰۲۴ در سراسر جهان اکران شود. با توجه به محبوبیت بسیار زیادی که راما دارد این فیلم احتمالا برای اکران در تمام گروه‌های اصلی زبان هندی دوبله خواهد شد.

این ستاره سینمای هند جوایز متعددی از جمله دو جایزه فیلم‌فیر جنوب، دو جایزه ناندی و چهار جایزه CineMAA را به دست آورده ‌است.

نام او از سال ۲۰۱۲ در فهرست ۱۰۰ سلبریتی فوربز هند قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار