رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

این روزها مینی سریال «سقوط» به موضوع داغ شبکه نمایش خانگی بدل شده است. پروژه ای که در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و هیچ خبر یا عکسی در زمان فیلمبرداری از آن منتشر نشده بود؛ با خروج حمید فرخ نژاد از کشور بر سر زبان ها افتاد. اولین جنجال این سریال گلایه عوامل […]

این روزها مینی سریال «سقوط» به موضوع داغ شبکه نمایش خانگی بدل شده است. پروژه ای که در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و هیچ خبر یا عکسی در زمان فیلمبرداری از آن منتشر نشده بود؛ با خروج حمید فرخ نژاد از کشور بر سر زبان ها افتاد.

اولین جنجال این سریال گلایه عوامل پروژه از حمید فرخ نژاد بود که نقش یک مأمور امنیتی را در این مجموعه ایفا کرده است. عوامل پروژه اظهار نظرهای اخیر فرخ نژاد را عاملی برای توقیف این مجموعه دانستند و جنجال دوم انتشار نابهنگام قسمت اول این مجموعه در رسانه فیلیمو بود که بدون تبلیغات، مخاطبان شبکه نمایش خانگی را غافلگیر کرد. از طرفی هم صحبت هایی مبنی بر عدم صدور مجوز ساترا برای این سریال بیان شده است.

حال با انتشار قسمت اول «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده به بخشی از سوالات اهالی فرهنگ و هنر پاسخ داده شد.

اخبار مرتبط

نظرات

  • من هر دو اثر رو دیدم و کلا این دوتا با هم متفاوتن شبی که ماه کامل شد یک پسر زاهدانی عاشق یک دختر شیرازی میشه اون پسر برادر عبدالمالک ریگی هست و مربوط به داعش نیست اصلا !! اون مال زمان طالبان بوده ! ولی در سریال سقوط یک دختر و پسر متقابلا عاشق و معشوق هم میشن که دختره ترکه پسره کرد !!! بیخودی چرا جوسازی میکنین ؟!!



آخین اخبار