رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

برنامه «بالان» در جدیدترین قسمت خود که دوشنبه ۱۹ دی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، به موضوع نقش امید در بهبود بیماری‌های صعب‌العلاج می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این برنامه با حضور دکتر فرشته عباسوندی«عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی» و مژگان صحت‌مندی «بیمار […]

برنامه «بالان» در جدیدترین قسمت خود که دوشنبه ۱۹ دی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، به موضوع نقش امید در بهبود بیماری‌های صعب‌العلاج می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این برنامه با حضور دکتر فرشته عباسوندی«عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی» و مژگان صحت‌مندی «بیمار سرطانی» به میزبانی مرضیه کردی به بررسی رابطه امید، توکل و بهبودی بیماری‌های صعب‌العلاج از جمله سرطان پرداخته می‌شود.
این برنامه تلاش می‌کند با پرهیز از کلیشه‌های رایج و نصیحت‌محور، مخاطب را در بوته آگاهی، داوری و انتخاب قرار دهد. یکی از ویژگی‌های این مجموعه استفاده از آیتم‌های متنوع در آن است،از بخش‌های نمایشی کوتاه در ابتدای برنامه که با بازسازی موضوع محوری هر قسمت مخاطب را در شرایط انطباق ،همذات‌پنداری و همراهی قرار می‌دهد تا معرفی چهره ها ،فیلم های سینمایی، مستند و گفتگوهای صمیمانه با مردم که همه آنها در ارتباط با موضوع هر قسمت از برنامه طراحی شده‌اند.
مجموعه ترکیبی «بالان» به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌ شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار