رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «سبز، سپید، سرخ» به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر به صورت ویژه‌ای از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این ویژه‌برنامه محمد طادی مجری «سبز، سپید، سرخ» با «مریم نقاشان» و «شیدا نیکوروین» پیرامون نگاه غرب به جایگاه زن و […]

برنامه «سبز، سپید، سرخ» به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر به صورت ویژه‌ای از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این ویژه‌برنامه محمد طادی مجری «سبز، سپید، سرخ» با «مریم نقاشان» و «شیدا نیکوروین» پیرامون نگاه غرب به جایگاه زن و تجربه زندگی زنانه در کشورهای غربی به گفت‌وگو می‌پردازد.
«مریم نقاشان»، یکی از بانوان فعال و نخبه در رشته علوم قضائی، دکترای حقوق حکومتی از دانشگاه روستوک  آلمان و وکیل پایه یک دادگستری است. نقاشان فعال در رشته‌های هنری و ورزشی و دارای مدال و مقام و مسلّط به سه زبان عربی، انگلیسی و آلمانی است.
«شیدا نیکوروین» مدرس دانشگاه و فعال حوزه زنان و خانواده که در همایش های مختلفی در سازمان ملل حضور داشته و مجموعه مستندی با عنوان «بی مرز با حجاب» را در شبکه دو تولید کرده که در آن با سفر به کشورهای مختلف با زنان مسلمان ساکن در سایر کشورها گفت‌وگو می‌شد.
میز خبر، آیتم‌های معرفی مهمان و پخش تصاویر و ویدئوهای آرشیوی از دیگر قسمت‌های برنامه است.
«سبز، سپید، سرخ» کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی سید هاشم موسوی که جمعه ۲۳ دی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار