رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت بانوی بزرگ هستی، دخت نبی اکرم (ص) ویژه برنامه «مادرانه» را تقدیم می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، زهرا قائدی تهیه کننده ویژه برنامه «مادرانه» ضمن تبریک و گرامیداشت این میلاد بزرگ بیان کرد: در این برنامه به مسئولیت مادر در […]

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت بانوی بزرگ هستی، دخت نبی اکرم (ص) ویژه برنامه «مادرانه» را تقدیم می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، زهرا قائدی تهیه کننده ویژه برنامه «مادرانه» ضمن تبریک و گرامیداشت این میلاد بزرگ بیان کرد: در این برنامه به مسئولیت مادر در کنار سایر مسئولیت های اجتماعی پرداخته می شود.
وی در خصوص بخش های مختلف برنامه اظهار داشت: ایرانیاران رادیو ایران از شهرهای مختلف با مادران و مادر بزرگان گفت و گو می کنند و همچنین گیتی محمدی گزارشگر برنامه به رسم احترام به دیدن مادران خانه سالمندان کهریزک می رود.
قائدی افزود: در بخش دیگری از برنامه با مادران شهدای شاهچراغ گفت و گو خواهیم کرد وهمچنین میزبان یک مادر نمونه به نام دکتر طاهره لباف پزشک متخصص زنان و زایمان خواهیم شد، گفتنی است دکتر لباف در کنار مسئلیت اجتماعی حساسی که دارد مادر ۵ فرزند است که همه آن ها در رشته های مختلف به نوعی همکار او هستند.
«مادرانه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و با اجرای مهرناز فقیهی پنج شنبه ۲۲ دی ساعت ۱۷:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار