رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جدیدترین قسمت از فصل دوم مستند «ضد» به سراغ شیوه تصاحب و به کارگیری نیروی کار توسط نظام اقتصادی سرمایه‌داری رفته و آن را مورد نقد قرار داده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همه ما سال‌هاست شعار «کاری را بکن که دوستش داری» را از مدرسان دوره‌های موفقیت، […]

جدیدترین قسمت از فصل دوم مستند «ضد» به سراغ شیوه تصاحب و به کارگیری نیروی کار توسط نظام اقتصادی سرمایه‌داری رفته و آن را مورد نقد قرار داده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همه ما سال‌هاست شعار «کاری را بکن که دوستش داری» را از مدرسان دوره‌های موفقیت، رسانه‌های اجتماعی می‌شنویم و حتی کارفرمایان نیز آن را تبلیغ می‌کنند تا جریان پیوستن استعدادها را به ابرشرکت‌ها تسهیل کنند. اما این گزاره تا چه حد صحت دارد؟

بر این اساس جدیدترین قسمت از فصل دوم مستند «ضد» که امشب ۲۳ دی ماه ساعت ۲۳ روس آنتن می‌رود و «بیگاری مدرن» نام دارد، به واکاوی ریشه‌های شکل‌گیری این دست شعارها و دلایل سواستفاده کارفرماها می‌پردازد، سواستفاده‌ای که بی‌شباهت به بیگاری کشیدن از کارگران در گذشته نیست.

فصل دوم مجموعه مستند «ضد» ساخته محسن کریمیان که محصول مرکز مستند و تلویزیونی سوره و شبکه مستند سیماست، موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن را مورد نقد قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار