رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«پدر گواردیولا» عنوان سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله است که از مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگران اصلی در این سریال یاد می‌شود. مراحل ضبط این مجموعه به گفته تهیه‌کننده به پایان رسیده و همچنان در حال آماده سازی نهایی است تا به انتشار برسد. […]

«پدر گواردیولا» عنوان سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله است که از مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگران اصلی در این سریال یاد می‌شود. مراحل ضبط این مجموعه به گفته تهیه‌کننده به پایان رسیده و همچنان در حال آماده سازی نهایی است تا به انتشار برسد.

جواد نوروزبیگی ـ تهیه‌کننده «پدرگواردیولا» ـ درباره‌ی مراحل تولید و زمان پخش این سریال گفت: ساخت این مجموعه در آذر ماه سال ۱۴۰۰ شروع شد و تیرماه ۱۴۰۱ بود که فیلمبرداری آن به پایان رسید و در حال حاضر نیز در مرحله آماده‌سازی نهایی است.

به گفته این تهیه کننده زمان انتشار و پلتفرم پخش کننده «پدرگواردیولا» هنوز مشخص نیست.

از حمید فرخ نژاد به عنوان یکی از بازیگر نقش اصلی این سریال یاد می شود و از آنجا که اظهارات اخیر این بازیگر، حاشیه های بسیاری را با خود به همراه داشته است، چندان دور از انتظار نیست که «پدرگواردیولا» نیز با مشکلاتی در مجوز پخش روبه رو شود. هرچند با حل مشکل انتشار سریال «سقوط» که فرخ نژاد در آن هم به ایفای نقش پرداخته بود، می توان انتظار داشت که در نهایت تعامل سازندگان، پلتفرم پخش کننده و مسوولان ساترا به حل مشکل انتشار سریال نعمت الله هم بیانجامد.

تکلیف انتشار سریال «سقوط» بعد از برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان پلتفرم مربوطه، محمدحسین مهدویان مشاور کارگردان و نماینده نهادهای نظارتی روشن شد و به رفع مشکل انجامید و این سریال این روزها در حال پخش است. بنابراین با این رویکرد مسئولان نظارتی، به نظر می رسد گره پخش سریال «پدرگواردیولا» نیز چندان کور نباشد.

در این سریال بازیگرانی چون مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مریم بوبانی، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، نرگس محمدی، علی اوجی، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی‌ها، محمدرضا علیمردانی، آرش عدل پرور، پریوش نظریه، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «پدر گواردیولا» اولین تجربه سعید نعمت‌الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است. نعمت الله این سریال را بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی کرده است. همچنین سعید براتی مدیریت فیلمبرداری مجموعه را بر عهده دارد.

از سریال‌های تلویزیونی سعید نعمت الله در مقام نویسنده می‌توان به «عقیق»، «برادر جان»، «پشت بام تهران»، «مدینه» و «زیر پای مادر» اشاره کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار