رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

جنگ رادیویی «شهر فرنگ» با نگاهی طنز به نقد تبلیغات محصولات غیر استاندارد می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، « شهر فرنگ » در قالب جنگ مفرح با نمایش های طنز و شاد هر روز از رادیو صبا پخش می شود. «شهر فرنگ» با پخش ترانه های […]

جنگ رادیویی «شهر فرنگ» با نگاهی طنز به نقد تبلیغات محصولات غیر استاندارد می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، « شهر فرنگ » در قالب جنگ مفرح با نمایش های طنز و شاد هر روز از رادیو صبا پخش می شود.
«شهر فرنگ» با پخش ترانه های نشاط آفرین به همراه آیتم های نمایشی کوتاه با بیان طنز به نقد مسایل سیاسی ، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی میپردازد و با شعار با ما بخند همراه مخاطبان می شود.این برنامه در طول هفته با موضوعات مختلفی تقدیم شنوندگان می شود.
روز یکشنبه ۲۵ دی این جنگ رادیویی به سراغ تبلیغات غیر استاندارد ها میرود.
در بسیاری از برنامه‌های آشپزی که از شبکه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی در حال پخش است، شاهد تبلیغات بازرگانی برای ظروف تفلونی هستیم که علیرغم ادعای استاندارد بودن، هیچگونه نام تجارتی برای آن‌ها ذکر نمی‌شود.
«شهر فرنگ» با طنازی به نقد این موضوع می پردازد وبه مسؤلان یاد آوری میکند هدف از تبلیغ،‌ معرفی کالای با کیفیت ایرانی است در حالی که متاسفانه برنامه سازان در برنامه‌های آشپزی اول از همه به سراغ تبلیغات محصولاتی بدون نام تجاری مشخص رفتند و در کنارش آشپزی هم می‌کنند.
جنگ رادیویی «شهر فرنگ» هر روز ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی احسان زارع و اجرای فریبا باقری و هنرنمایی جمعی از بازیگران رادیو تقدیم شنوندگان میشود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار